امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

حالم بده

1391/4/29 19:56
نویسنده : مامان ناهید
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ناز مامان.کجایی پس چرا نمیایی؟چرا اینقدر من باید حرص بخورم.

خدایا من امروز از ته دل دعا کردم که دلمو نشکونی ولی یه طوری دلم شکست که از بعدازظهر دارم گریه میکنم.خدایا مگر من بنده ی بدی بودم؟؟؟؟؟؟؟؟خدایا به حق این ماه عزیز که داره میاد دلمو شاد کن

مامان های عزیز برام دعا کنید....

الان شدیدا بغض گلومو گرفته اما مهمون دارم نمیتونم گریه کنم.....

خدایا ..............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زری مامان مهدیار
29 تیر 91 0:44
سلام خوشحالم که با وبتون آشنا شدم
عزیزم از این روزا همه ی مامانا داشتن ناراحتیتون رو درک می کنم امیدوارم به زودی زود به این روزا بخندی و با دیدن کوچولوت شاکر خدای مهربون باشی قطعاً خدا خیلی دوستت داره که داره صبرت رو می سنجه
توی دعاهات فقط و فقط از لطف و مهرش کمک بگیر ببخش که اینا رو نوشتم چون درکت می کنم و یاد همین روزای خودم رو می کنم
امیدوارم تقدیر برات زیباترینها رو رقم زده باشه و فرزند صالح و سالمی بهتون عطا کنه که بی نهایت بهش افتخار کنید این دعای یه مامانه از جنس خودتون امیدوارم خدا بپذیره


سلام مرسی از پیامت مرسی از دلداری هات.بازم بهم سر بزن خوشحال میشم.برام دعا کن ماه عزیزی پیش رو داریم