امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

جواب منفی

1391/5/7 15:40
نویسنده : مامان ناهید
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این بار برای نی نی نمینویسم.برای مامانای با تجربه مینویسم و ازشون میخوام بهم جواب بدن.امرووز روز ٣١ من بود رفتم آزمایش خون دادم جواب منفی بود.....به نظرتون زود رفتم آزمایش دادم؟آخه یکی از دوستانم میگفت دکتر بهش گفته باید حداقل ٥روز عقب بندازیم بعد آزمایش جواب میده.اما من به خاطر ماه رمضون رفتم آزمایش دادم....تروخدا بهم بگین به جوواب اطمینان کنم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نفس طلایی
7 مرداد 91 15:51
عزیزم من هیچ تجربه ای ندارم اما به نظرم برو از دکترت بپرس انشالله خیر بوده
مامان محمد معین
7 مرداد 91 15:53
عزیزم نگران نباش, من خودم جواب آزمایشم 13 روز بعد مثبت شد, تازه اگه نشد هم نگران نباش طبیعیه, من مطمینم با این دل مهربونی که داری حتما بچه دار میشی با اجازه لینکیدمت, شما هم اگه دوست داشتی لینک کن و بهمون سر بزن


سلام عزیزم مرسی از راهنماییت.برام دعا کن.لینکیدمت
مامان محمد معین
7 مرداد 91 16:40
حس ششمم میگه شما نی نی تو راه دارین
مامان آمیتیس
7 مرداد 91 17:11
سلام ناهید جون. میدونم چه حالی داری. به نظر من زود رفتی آزمایش... بخدا من وقتی حامله بودم هرچی بی بی چک میزدم منفی نشون میداد داشتم دیوونه میشدم. بعدش که چند روز نشدم مثبت شد وقتی رفته بودم آزمایش بدم خانومه ازم پرسید باید حداقل 5روز عقب افتاده باشه وگرنه احتمال داره منفی نشون بده. اگه پریود نشدی 6روز صبر کن بعدش برو آزمایش بده ایشالا که مثبت باشه‏. بازم هر چی خدا بخواد. از خدا بخواه هرچی خیره پیش بیاد


مرسی عزیزم از جوابت.برام دعا کن...حالا روزه رو چی کار کنم؟بگیرم یا نه؟
سارا
7 مرداد 91 19:55
چرا نمیری دکتر گلم؟اگه تو دلت شک داری حتما برو دکتر.اینجوری بهتره خانمی
ني ني آينده
8 مرداد 91 19:20
سلام بنظر من آزمايش خون دقيقه آخه خودمن هم اين آزمايشو دادم اين آزمايش اشتباه نداره
مامان آمیتیس
9 مرداد 91 4:19
سلام ناهید جون. خوبی؟ بخدا همش تو فکرتم. به نظر من تا مطمئن نشدی روزه نگیر چون اگه باردار باشی برای جنین ضرر داره. ایشالا که آزمایشت مثبت باشه


سلام مرسی از اینکه به فکر منی.امروز که روزه نگرفتم.امروز قرار بود پری بشم اما نشدم...همچنان منتظر میمونم.