امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

بعد از چند روز

1391/5/13 14:57
نویسنده : مامان ناهید
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی مامانی ببخش چند روزه اصلا نه وقت کردم بیام یرلت بنویسم ونه حوصله داشتم.نمیدونم چرا چند روزه اصلا حوصله هیچ کاری رو ندارم همش سر بابایی غر غر میکنم بیچاره اونم هیچی نمیگه.درکم میکنه دستش درد نکنه...niniweblog.com

 

فردا قراره برای کارآموزی برم سر کار ولی اصلا دوست ندارم نمیدونم باید چی کار کنمniniweblog.com

 

.مامانی تا 2شنبه صبر میکنم بعد میرم دکتر ببینم خدا فرشته کوچولوشو توی دلم گذاشته یا نه.niniweblog.com

 

.خدا کنه اومده باشی با بابایی هر روز درمورد شما حرف میزنیم.دوست دارم نی نی نازم.

بابایی ممنون که مامانی رو تحمل میکنی حالم خوب بشه بخدا جبران میکنمI'm Sorry

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد معین
13 مرداد 91 22:26
عزیزم امیدوارم همه چیز همون طور که دلت میخواد پیش بره
مامان آمیتیس
13 مرداد 91 23:31
سلام ناهید جون. خوبی؟ چه خبر؟ ایشالا آزمایشت مثبت میشه