امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

تاکسی؟؟؟؟؟

1391/5/9 23:01
نویسنده : مامان ناهید
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی خوبی؟؟؟فدات بشم الهی....

میخوام یه چیزی تعریف کنم و از ته دلم از خدا بخوام که هم نی نی من هم نی نی همه ی مامانای ناز برامون دعای خیر بکنن...

داستان از این قراره ما دیروز افطاری خونه یکی از اقوام دعوت بودیم داشتیم با بابایی میرفتیم یه تاکسی سوار شدیم یه بابای مهربون همراه با پسر 4-5ساله اش هم تو ماشین بودن...

خیلی بچه ی باهوش و کنجکاوی بود تمام راهو حرف زد از باباش سوال میپرسید و باباییش هم با دقت تمام به سوالاتش جواب میداد ...یهویی پسره به باباش گفت بابا میخوام برات دعا کنم باباش گفت دعا کن.....

پسره گفت:خدایا بابامو از من نگیر و حفظش کن.

خیلی دعای قشنگی برای باباش کرد خدایا  سایه ی همه ی پدر مادرها بالای سر بچه ها شون باشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد معین
10 مرداد 91 2:07
سلام خانومی, عزیزم جواب آزمایشت دقیق
مشخص شد؟


سلام عزیزم فعلا نه
سارا
10 مرداد 91 12:40
آفرین به کوچولوی باهوش و مومن.انشاالله که خدا از این کوچولو ها به من و تو هرکس که آرزو داره بده.
مامان آمیتیس
10 مرداد 91 20:25
کاش همه بچه ها وقتی که بزرگم میشن قدر پدر و مادرشون رو بدونن
آرام
11 مرداد 91 11:32
سلام ناهید جون، انشاا... خدای مهربون همه کوچولوهای عزیز رو حفظ کنه