امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

فقط 5روز دیگه مونده....

1391/5/4 14:22
نویسنده : مامان ناهید
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی؟منم خوبم بابایی هم خوبهniniweblog.com.عزیزم این چند روز حس میکنم شما توی دل مامانی هستی.ولی بازم مطمئن نیستم.٥روز دیگه معلوم میشه.شدیدا دوست دارم این ٥روز هر چه زودتر بگذرن و روز موعود برسه.ولی انگار روزها اصلا نمیگذرن هرچی میشمارم اصلا کم نمیشن.امروز رفتم دانشگاه استاد پروژه را مشخص کردم برام دعا کن موفق بشم مامانی گلم.راستی تمام نمره هام هم اومدن همه رو قبول شدم هورررررراااااااااااااااGun Touting

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس طلایی
4 مرداد 91 14:32
افرین ایشالله پروژه ات هم عالی میشه خوب برو ازمایش اون که چند ساعته معلوم میشه و خیالت راحت


میترسم برم آزمایش چند بار رفتم آزمایش بدم نتونستم
سارا
4 مرداد 91 15:06
سلام عزیزم.تبریک میگم قبول شدی انشا الله که موفق باشی.


مرسی عزیزم فدای دوست عزیزم..
زینب ( مامان امیر عباس)
5 مرداد 91 15:10
سلام ناهید جونی خوبی خانمی .... یه تبریک بایت نمره هات و اینکه انشالله بری دکی ببینی بارداریییییییییی (جایزه من یادت نره خاله جونننننننننننننننننننن


سلام عزیزم مرسی.اونکه حتما یادم نمیره.برام بازم دعا کن.
آرام
6 مرداد 91 11:22
به به آفرین، تبریک میگم ناهید جون، عجله نکن عزیزم این 5 روز زودی میگذره، انشاا... احساست درست باشه


سلام مرسی عزیزم.انشاالله
مامان شادی
6 مرداد 91 22:24
من و شادی کوچولوم پیش خدا براتون دعا میکنیم تا به ارزوی قشنگتون برسید . به امید خدا ایندفعه که میام وبتون پر از شادی و خبرای خوب باشه
مریم مامان نرگس جون
7 مرداد 91 1:59
سلام ناهید جون من و نرگسمون هم برات دعا می کنم به زودی خدا دامنت را سبز کنه و یک نی نی سالم وصالح بده که مامانشو اذیت نکنه با اجازه ات لینکت کردم خواستی یک سر بزن
مامان آمیتیس
7 مرداد 91 3:27
سلام. نظر خصوصی برات گذاشتم ناهید جون
مامان آمیتیس
7 مرداد 91 3:30
انشاا... که آزمایش بارداریت مثبت باشه و خداوند یه نی نی سالم و صالح بهتون بده... راستی تا آزمایش ندادی روزه نگیر برای جنینت ضرر داره
مامان طاها
7 مرداد 91 11:32
این همه استرس و دست دست کردن و دلهره لازم نداره که.
همه چی با یه بی بی چک در عرض 3 ثانیه معلوم میشه.
ان شا الله که احساست درست باشه.


سلام بی بی چک منفی نشون میده.2روز مونده تا پری بشم امروز آزمایش دادم منفی بود.