امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

خبر ...خبر...خبر...خبر

1391/5/15 13:35
نویسنده : مامان ناهید
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم امروز اومدم یه خبر به همتون بدم دیروز رفتم آزمایش دادم نتیجه:

من مامانشدمممممم هوراااا هوراااااااااااااniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

از همه ی مامانای عزیز و نی نی هاشون و دوستان خوبم که هنوز مامان نشدن خیلی خیلی

تشکر میکنم بابت اینکه برام دعا کردن.ایشالا همیشه تنتون سالم و دلتون شاد باشه.همیشه

دعاتون میکنم.

خدایا شکرت که در روز تولد امام حسن مجتبی عیدی من رو هم دادید انشاالله که هم من هم

 نی نی قدردان این همه لطف خداوند باشیم.  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرام
18 مرداد 91 11:05
سلام عزیزم نماز و روزتون قبول ناهید جون چه خبر خوبی، حسابی مواظب نی نی کوچولو خوشگل و دوست داشتنی و خودت باش عزیزم ، دیدی گفتم !!! خدایا شکرت
مامان آرسن
18 مرداد 91 14:04
تبریک می گم عزیزم
یک مامان
12 فروردین 93 15:47
سلام عزیزم خیلی برات خوشحال شدم که مامان شدی.منم الان حال روزهای شما رو دارم که انتظار نی نی دار شدن رو میکشیدی.با این تفاوت که شما سنت کم بود و من 31 سالمه و باید بجنبم.3 ماه اقدام بی نتیجه داشتم.برای منم دعا کن عزیزم.منم خیلی دلم گرفته
یک مامان
12 فروردین 93 15:49
راستی یه سوالی داشتم برای اینکه بدونیم من و همسری هر دو سالمیم چه آزمایشهایی باید بدیم؟پیش متخصص زنان برم خوبه؟ممنون میشم تو وبم جوابم رو بدی.مرسی