امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

بهترین خبر رو ...

1391/5/15 15:59
نویسنده : مامان ناهید
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

من در حالی که جواب آزمایش دستم بود به طرف ناهید خانم اومدم...

برگشت و من رو نگاه کرد. من به جواب آزمایش یه نگاه یواشکی انداختم. یه لحظه حسابی هول شدم. قسمت راهنمای نتیجه رو به جای نتیجه نگاه می کردم. خودمم عجله داشتم تا نتیجه رو بخونم...

راستش وقتی جواب رو از پرستاری که جوابها رو می داد گرفتم توی صورتش یه لبخند دیدم. آخه اونا اجازه ندارند که جواب آزمایش رو برای بیمار تفسیر کنند...

دوباره به جواب آزمایش با دقت نگاه کردم، به ناهید رسیده بودم. تو چشمام نگاه می کرد. گفت جواب چیه؟ علامت بزرگتر و کوچکتر رو یادم نمی آمد. چند ثانیه فکر کردم تا مطمئن شدم که چی دیدم رو برگه نتیجه :                                                   BHCG:                                  >50

ناهید رو تو بغل گرفتم.............

خدایا شکرت. خدایا شکرت. خدایا شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب مامان امیر عباس
20 مرداد 91 19:10
سلام ناهید جان خیلی خوشحالم که الان بهتری انشالله بهترم میشی عزیزم گفتم دلم روشنه واست ... در مورد اتاق امیرعباسم خیلی لطف داری خاله جون انشالله از این بهترشو به زودی برای نی نیت میخری
مامان نفس طلایی
22 مرداد 91 15:43
مبارک باشه
در انتظار فرشته كوچولو
24 مرداد 91 19:06
سلام عزيزم مبارك باشه ايشالا ني ني كوچولوت صحيح و سالم به دنيا بياد براي منم دعا كن تا خدا بهم فرشته كوچولويي كه در انتظارش هستم رو بده خوشحال ميشم بهم سر بزني