امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

مامانی و بیمارستان

1391/5/23 12:19
نویسنده : مامان ناهید
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان حالت چطوره؟امیدوارم صحیح و سالم باشی مامانی جونم این چند روز حال خوبی نداشتم فکر کردم تو رو از دست دادم اما خدا را 1000مرتبه شکر شبنه تو کوچولوی ناز و قوی مامانی خودتو نشون دادی .

من هفته پیش 4 شنبه  عمل داشتم آخه 2شنبه رفتم سونوگرافی برای مشخص کردن هفته نی نی که دکتر گفت توی دلت پر از خونه و نی نی وجود نداره منو بستری کردن و تا 4 شنبه وضعیتم معلوم نبود تا اینکه 4شنبه دوباره خونریزی دلم زیاد شد و بردن برای عمل بعد از عمل بهم گفتن خیلی عجیب بودی از یه کسیت توی دلم خون میچکیده.بعد از عمل دکتر میگفت دعا کن نی نی توی دلت باشه وگرنه دوباره باید عمل کنی تا روز شنبه که خدا را شکر توی سونوگرافی نی نی دیده شد و الان استراحت مطلق هستم.مامانای عزیز برای من و نی نی ناز من دعا کنید......

پهلوون مامان دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان و بابا
23 مرداد 91 13:52
نگران نباش عزیزم انشاا.... نی نی گلت صحیح و سالمه و 8 ماه دیگه میاد تو بغلت
مامان پرهام
23 مرداد 91 14:14
ناهید جون الان که نمازم رو خوندم دعات کردم. خدا کمکت کنه. نگران نباش و توکل برخدا کن که خدش خالق همه چیزه و به همه چیز عالمه.
مامان نفس طلایی
23 مرداد 91 23:46
حتما دعاگو هستم