امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

نی نی دیدمت...

1391/5/26 12:18
نویسنده : مامان ناهید
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان چطوری؟فدات بشم دیروز رفتم سونوگرافی  تو رو نشونم داد فدات بشم اینقدر قربون صدقت رفتم که نگو فدات بشم بابایی حسودیش شد نتونست بیاد ببیندت البته دکتر ازت عکس گرفت ولی گذاشت توی پرونده.فدات بشمممممممممممممم دل تو دلم نیست زودی بزرگتر بشی.......

مامان جونی هم اومده از من پرستاری کنه بنده خدا از صبح که بلند میشه تا شب راه میره کار میکنه ایشالا به دنیا اومدی یادت باشه باید ازش تشکر کنی خیلی برات زحمت کشید گل نازم.راستی دیروز  به عمه گفتم برات لباس بخره یه 5 تیکه خوشگل خرید بعدا عکسشو برات میزارم.

نی نی جونم دوست دارم

ایشالا  خدا به همه دوستای گلم که در انتظار فرشته هستن هر چه زودتر بهشون هدیه کنه مامانی جونم براشون دعا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
26 مرداد 91 12:28
من نی نی خیلی دوست دارم خوش به حالتون که به زودی مامان میشید...
مامان سید مهدی کوچولو
27 مرداد 91 2:35
سلام عزیزم تبریک میگم یه عالمه اگه بگم اینقدر خوشحال شدم که انگار این خبر و از زبون خواهرم شنیدم شاید باورت نشه تنها سفارشم بهت مراقب خودت باش تا این امانت کوچولو اتفاقی واسش نیوفته
مامان سید مهدی کوچولو
27 مرداد 91 2:38
راستی من لینکت میکنم تا بیشتر بهت سر بزنم


منم لینکت میکنم عزیزم.مرسی از پیامت
مامان نفس طلایی
28 مرداد 91 0:26
چشمت روشن خانومی


مرسی عزیزم ایشالا خدا به شما هم به زودی زود نی نی بده
زینب (مامان امیر عباس)
28 مرداد 91 0:36
سلام دوست بی معرفت اس میزنم جواب نمیدی خانم خانما خییییییییلی خوشجال شدم وقتی خوندم که نی نی نازتو دیدی قرار بود بهم خبر بدی یادت رفت ناقلا منم این چند وقته سنگین شدم سخته برام نشستن واسه همین کم میام نت ...خیلیییییی خوشجالم که هر دوتاییتون خوبین راستی خاله جون برو تو وب امبرعباسم ژاکت و کلاهی که بافتم و ببین اولین بارم بود


سلام عزیزم بخدا یادم رفت بهت خبر بدم.راستش یادم نمیمونه به کی گفتم به کی نگفتم فکر میکردم بهت گفتم.ببخشید...
راستی هدیه امیر عباس یادم نرفته ایشالا بهتر بشم میرم براش میخرم.فداش بشم.ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیاد