امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته چند هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/12/24 21:50
نویسنده : مامان ناهید
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر شیطون مامانی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟

نی نی مامان ما آخرش هم نفهمیدیم شما چند هفته هستی و کی به دنیا میایی.دیروز رفته بودم سونو و همراه بابایی شما رو دیدم دکتر کبد کلیه مثانه شما رو نشونمون داد دماخت و لباتو هم دیدیم قربون پسر نازم بشم مننننننننننننننن.جیگر مامان دکتر بعد از سونو گفت تاریخ زایمان ١٥ فروردین اما سونو قبلی گفت ٢٥ فروردین من فکر میکردم شما ٣٥هفته و ٤روز  هستی اما دکتر گفت ٣٦هفته و نیم هستی.و دکتر خودم میگه ٣٥هفته و ٢روز هستی.آخرش هم نفهمیدم شما دقیقا کی به دنیا میای فقط اینکه دیگه دلم طاقت نداره فدات بششششمممممممم امیر عباس نازم.

تازه امشب هم با بابایی رفتیم ٣تا ماهی ناز خریدیم.امسال عید میخوام سفره هفت سین بچینم برای ورود شما ناز گل پسرم.......دیگه ساک جفتمون هم کاملا آماده شده.همه فقط منتظر ورود شما هستن  بسه دیگه ناز نکن زودی بیا دیگه.

دوست دارم گل پسررمممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
25 اسفند 91 0:07
سلام مامانی جون.مرسی که به وبلاگ پسرما سرزدی.منم با افتخار شما رو لینک کردم.یه جورایی شرایطمون مثل همه منم الان 35 هفته و 4 روزمه.ایشالله این روزا به خوبی برامون بگذره و نی نی هامون به دنیا بیان
مرجان مامان آران
26 اسفند 91 17:53
چه 15 چه 25 پیشاپیششششششششششش مبارکه عزیزم یاد خودم افتادم چه هول وولایی داشتیم مواظب خودت باش