امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

تاریخ زایمان17/1/92

1391/12/27 11:42
نویسنده : مامان ناهید
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عزیزم نی نی ناز و ریزم........

گل پسر مامان تکلیف هفته و تاریخ زایمان مشخص شد.....هوراااااااااااااااااا

دیروز با بابایی رفتیم دکتر بعد از شنیدن صدای قلب مهربونت و بعد از فشار و وزن بنده دکتر گفت که شما 35هفته و 6 روز هستی.وتاریخ زایمان رو هم 17/1/92تعیین کرد.برگه پذیرش رو هم گرفتیم رفتیم پذیرش وقت رزرو کردیم.آقای پذیرش کلی با بابایی دوست شد.آقاهه یه لیست بهمون داد گفت حتما باید تهیه کنید

خلاصه روز شماری دوباره آغاز میشود فقط 20روز تا تولد نی نی من و بابا مهدی باقی مانده 

البته بابایی هم دیگه طاقت نداره همش باهات حرف میزنه میگه زودی بیا دیگهههههههههههه

شما هم که همش ناز میکنی خودتو توی دل مامانی میچرخونی

مامانی جونم دلم خیلی میخواد برم شهرستان ولی نمیشه.دلم برای همه چیز تنگ شده.ولی بابابیی قول داده بعد از زایمان یه مرخصی تپل بگیره بریم با نی نی کلی خوش بگذرونیم.

ایشالا که خدا شما رو صحیح و سالم بزاره تو بغل من.........

دوست دارم عباسم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
27 اسفند 91 23:50
سلام عزیزم ... انشالله به سلامتی عزیزم انشالله صحیح و سالم به دنیاش بیاری
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 1:03
به سلامتی ایشالا زایمانت راحت باشه عزیزممممممممم پس نشد با اران یه روز به دنیا بیاد
شاه نی نی
29 اسفند 91 12:16
ا ی آنکه به تدبیر تو گردد ایام ای دیده ودل از تو دگرگون مادام ای آنکه به دست توست احوال جهان حکمی بنما که گردد ایام به کام سال نو بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:16
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
مامان ایلیا
2 فروردین 92 13:10
سلام مامانی.مرسی از لطفت ایلیاکه همه مارو غافلگیر کرد و 17 روز زودتر به دنیا اومد.ایشالله که امیر عباس قشنگ شماهم به سلامت به دنیا بیاد.مامان شدن خیلی شیرینه