امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

وقتی نی نی به باباش لگد می زنه

1391/10/11 20:52
نویسنده : مامان ناهید
484 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم همیشه هواسش جمعه... مراقبه مامانشه. من که خونه نیستم اون مرد خونست. هر چند که الان تو دل مامان ناهیدشه... خوش به حالش توی قشنگ ترین و مهربون ترین دل دنیاست.

راستی هر وقت من به دل مامانی دست می زنم زود قیرتی می شه یه لگد حسابی میزنی به دستم.

چند روز پیش خودشو جمع کرده بود یه گوشه ی دل مامانش. کله گردش پیدا بود. منم به کله خوشگلش دست زدم. حس خیلی قشنگی بود.

قربونش برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
19 دی 91 14:28
سلام امیر عباس جونم ... اومدم یه شکایت جانانه از مامان ناهیدت کنم... اصلا به فکر دل من نیست ... دیر به دیر میاد وبلاگت و آپ میکنه هی من و تو خماری میذاره