امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سیسمونی نی نی جونم

1391/10/25 23:58
نویسنده : مامان ناهید
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان خوبی؟

من واقعا از شما معذرت میخوام این چند روز به دلیل امتحان هام نتونستم بیام و برات بنویسم ببخش مامانی رو.عزیز دلم این چند روز اتفاقهای زیادی افتاد مامان جون اینجا بود تازه رفته-با بابایی رفتیم مبل خریدیم که ٢ /١١ میارن برامون -شنبه عمه با شوهرش اومدن اینجا با کمک اونا اتاق خوابتو چیدیم که عکسهاشو برات میزارم.خلاصه اینکه کلی این چند روز خوش گذشت.البته شما خودت تو شادی ها شریک بودی عزیز دلم.

البته عکسها زیاد خوب نشدن از چیدمان اتاقت راضی نیستم خوشحال میشم اگر دوستان من و پسرم نظر بدن که چی کار کنم بهتر میشه...

عکسها در ادامه مطلب...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان آران
30 دی 91 20:01
اخیییییییییی نازی مبارکه عزیزمممممم ایشالا به سلامتییییییییییی بیاد بغلت
مامان علیرضا
1 بهمن 91 12:11
بسیار زیبا بود به سلامتی
مائده(ني ني بوس)
24 فروردین 92 1:27
خيلي خوشگلنبه سلامتي ايشالا ازشون استفاده كنه