امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

امتحانهای مامانی

1391/11/1 12:05
نویسنده : مامان ناهید
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان سلام گل پسرم.خوبی؟خوش میگذره؟جات نرم و گرمه؟جا به اندازه کافی هست یا نه؟

عشق مامانی این چند روز امتحاناتم شروع شده تا ١١ بهمن ادامه داره ایشالا همه رو به خوبی بگذرونم تا الان ٤ تا امتحان دادم و امروز هم ساعت ٤ یه امتحان دیگه دارم.خیلی خوندم خدا کنه خوب بشم.برای مامانی و همه اونایی که امتحان دارن دعا کن فرشته مامان.ببخش اگر این چند روز موقع درس خوندن اذیتت میکنم.ایشالا امتحانام تموم بشه دیگه بخور بخواب شروع میشه گل مامان.دوست دارم پسری من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
2 بهمن 91 0:07
سلام... حتما با وجود امیر عباس تو دلت همه امتحانات و خوب خوب میدی انشالله
شاه نی نی
2 بهمن 91 16:45
امیدوارم روزهای خوب دوباره برگردن براتون . نی نی گلت چطوره ؟ مال من که مشغول لگد پرانیه .