امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

مامانی و پلاکت خونش

1391/11/6 18:46
نویسنده : مامان ناهید
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان سلام گل پسرم.از لگدهایی که میزنی معلومه که خدا را شکر حالت خوبه .4شنبه رفته بودم دکتر.جواب آزمایش پلاکت که 1ماه پیش گرفته بودم هم بردم و دکتر با دیدن اندازه پلاکت شوکه شد و گفت همین الان یه آزمایش دیگه بده و جوابشو برام بیار.اگر پلاکتت پایین باشه خطر خون ریزی داره و باید سریع سزارین بشی .سریع یعنی 14 فروردین.خلاصه با بابایی رفتیم آزمایش دادم جوابش که آماده شد بردم دادم به دکتر گفت جواب خوبه حتما آزمایش قبلی اشتباه شده.2هفته دیگه هم برام سونو نوشت با یه آزمایش پلاکت دیگه.صدای قلب نازتو شنیدم.در ضمن این ماه 3کیلو اضافه کردم دکتر گفت مراقب وزنم باشم.دیشب هم بله برون پسر خالم بود.مثل داداشم دوسش دارم.خیلی خوشحالم ازدواج کرد.ایشالا خوش بخت بشن.این چند روز همش خونمون شلوغ بود اما الالن تنها شدیم دلم گرفته......

نی نی نازم فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)