امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

کمک.......

1392/3/1 21:36
نویسنده : مامان ناهید
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوب من و امیر عباسم...

اومدم ازتون کمک بگیرم؟؟؟؟؟؟؟ ...گل پسرم چند روزه که صورتش شدیدا قرمز شده وجوش ریخته بیرون و همش صورتشو میماله به لباسهای ما معلومه که میخاره.به خاطر زردیش بهش قرص فنوباربیتال میدم.که البته از امروز بهش نمیدم. نمیدونم از اثرات قرصه یا اینکه لیموشیرین بهش دادم حساسیت  زا بوده .بردمش دکتر بهش کرم مربوط کننده داد میزنم اما خوب نشده.

چی کار کنم خیلی ناراحتش هستم  چی بهش بدم بهتر بشه؟؟؟؟؟؟؟ناراحت

تازه یه خبر خحوب هم دارم قراره جمعه گل پسرمو ببریم مشهد پابوس امام رضا...

نایب الزیاره از طرف همتون هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
1 خرداد 92 23:42
سلام من که نمیتونم کمکت کنم ... انشالله زودی خوب بشه ... خوش به حالت دلم خییییییییییییلی آقارو میخواد ... برای نی نی منم دعا کن
مامان حنانه زهرا
5 خرداد 92 0:43
همه بچه هاجوش میزنن تقریبا طبیعیه امامامان زینب سعی کن غیرشیرچیزی بهش ندی دکترامیگن بزرگ که شدبه اون ماده حساسیت پیدامیکنه توروخدامارم دعاکنیدازآقابخواهین مارم بطلبه التماس دعا