امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

کارهای گل پسر

1392/2/28 20:50
نویسنده : مامان ناهید
469 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام به گل پسر مامان.....

سلام به یگانه عشق مامان......

گل پسرم این روزها خیلی با نمک شده  وقتی بیداره همش به لوستر خیره میشه به گلهای بالای اپن خیره میشه و یهو یه خنده بلند میکنه.....

وقتی عوضش میکنم  خیلی خوشحال میشه همش دست و پا میزنه وقتی میفهمه میخوام پوشکش کنم بغض میکنه گریه میکنه...

دست و پاهاشو خیلی دوست داره اصلا نمیزاره حتی 1ثانیه  هم دستشو بگیریم  زود میزنه زیر گریه.امروز میخواستم دستشو توی کتاب قصه امیر عباس بکشم با این که خواب بود اما به محض اینکه دستشو میگرفتم روی کاغذ میزاشتم دستشو میکشید و سفت میکرد آخرش هم یه دست غول کشیدم اینقدر بزرگ شده که نگو هر انگشتش اندازه دست آدم بزرگها شده.....

موهاشم که ماشالا اینقدر بلند شده همش توی گردنش میریزه.فقط نمیدونم چه جوری کوتاه کنم برات عزیز دلم.....

عاشق هندوونه هم هست امروز بهش هندوونه دادم  تا دستمو بر میداشتم سریع گریه میکرد.ماشالا 1/4 لیموشیرین رو هم بهتون دادم خوردی. بعدشم انگار هنوز توی دهنت بود همش ملچ مولوچ میکردی و خوشحال بودی.قربونت برم گل پسرم ....

عکسهای آتلیه بیمارستان  هم اماده شدن بابایی رفت گرفت خیلی نازی توی اون عکسها.....

ایشالا همیشه سالم باشی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 0:50
اي جانم قربون دست و پاي كوچولوت برمممممممممممم
عزيزم ببخشيد فضولي نباشه ليمو شيرين حساسيت داره خوب نيست به اين زودي تازه بعضيا ميگن تا 1 سال كه من ميگم زياده
هندونه هم نفخ داره شايد دلش درد بگيره
ببخشيدددددد دوستماااا


سلام عزیزم...جدی میگی؟نمیدونستم.مرسی از راهنماییت