امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

نی نی کوچولوی من

اندر احوالات مادر و پسر

1391/12/14 15:10
نویسنده : مامان ناهید
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان سلام گل پسر شیطون مامان خوبی؟

منم حالم خوبه فقط ٢روز زیر دلم درد میکنه مامان جون هم از هفته پیش اومده پیش من مونده.بنده خدا نمیزاره من هیچ کاری بکنم همه کارها رو خودش انجام میده.قربونت برم ساک وسایل شما و خودمو پیچیدیم دیشب هم رفتیم بابا سعید رو دیدیم از کربلا اومده برای شما ٢دست لباس خوشگل آورده.ایشالا عکسشو میزارم.

یه خبر دیگه اینکه دیروز رفتم موهامو مش کردم.کلی خوشگل شدم جیگر.چند روز دیگه هم میریم آتلیه عکس میگیریم.البته شکم من اینقدر کوچولو که اصلا پیدا نیست حامله هستم.انگار تازه ٣-٤ ماهه هستم.٥شنبه هم تولد زن عمو فریده.کلی برنامه دارم.راستی برای شما گل پسر هم یه جلیقه مردونه برای کت شلوار خریدم.خیلی نازه.برای عروسی عمو فرید خریدم ایشالا تا اون موفع ٦ماهه هستی قند عسل مننننننننننننن.دلم برای دیدنت پر میکشه.٣٠روز دیگه مونده تا بیایی تو بغلم.البته اگر عجله نداشته باشی.شنبه قراره برم دکتر وضعیتم رو چک کنه دوباره پلاکتم اومده پایین شنبه یه آز دیگه باید بدم بعد جوابشو ببرم پیش دکتر.

امیر عباس امان ایشالا زودی صحیح و سالم بیای توی بغلم.جیگر مامان دوست دارم بووووووسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شاه نی نی
14 اسفند 91 17:52
منم 30 روز دیگه انتظار باید بکشم . می دونم چه حال و هوایی داری عین خودم . به سلامتی بیاد بغلت .
مامان مریم
15 اسفند 91 12:31
منم ررمززز میخوامممممممممم
زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
15 اسفند 91 22:58
سلام ناهيد الان كربلا هستم خيييلي برات دعا كردم از اينترنت هتل استفاده كردم
خاله ی آریسا
16 اسفند 91 10:02
سلام . تبریک میگم ایشالله یه نی نی نازو تپل و سالم تا چند وقت دیگه میاد پیشتون. راستی به وب آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 2:26
اخیییییییی دیگه داری نزدیک میشی به سلامتی عزیزم خوب میکنی عکس بگیر خاطره میمونه مواظب خودتون باشید