امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

39روز دیگه نی نی میاد

1391/12/5 13:52
نویسنده : مامان ناهید
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان......خوبی گل پسرم؟؟؟؟؟؟؟؟

این روزا دیر میگذرن.مامانی هم حال خوبی نداره.سرماخوردم.همش خونه مامان بابایی هستم چند روز هم خونه دایی بابایی بودم.همش زحمت برای دیگران هستم.فردا قراره مامان جونی بیاد پیشم.آخ جون.........

39روز دیگه ایشالا شما را بغل میکنم.عشق مامان شبا خوابم نمیبره همش فکر میکنم.همش با بابایی در مورد شما حرف میزنیم که اگر بودی چی کار میکردی. برات پوشک خریدیم باز کردیم یکیشو در آوردیم کلی ذوق کردیم.

به بابابیی میگم اگر نی نی بیاد دیگه از خواب خبری نیست ...آخه منو بابایی خیلی خوابالو هستیم همش میخوابیم دیروز از ساعت 4 تا 9 شب خوابیدیم شب هم 12 خوابمون گرفت.....

جیگرم من میخوابم و برای بعدا ذخیره میکنم.

گل پسرم ایشالا زود زود به دنیا بیایی تا روی ماهتو ببینم.خیلی کم طاقت شدم گل مامان.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شاه نی نی
5 اسفند 91 14:05
امیدوارم به سلامتی بیاد بغلت . من احتمالا سزارین میکنم برای بعد عید . تا 20 فروردین نی نی ام میاد . شما چی طبیعی؟ کیه ؟
سارا مامان آرتین
5 اسفند 91 14:09
ایشالا نی نی صحیح و سالم میاد تو بغلت... حسابی استراحت کن ... خواب شما کم میشه... ولی اگه شوشو مثل شوشوی من باشه که بعد از اوومدن نی نی حسابی خوابش سنگین سده و حسابی میخوایه... ولی واسه روزهای بی نظیر خودتو اماده کن...
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
5 اسفند 91 19:46
سلام عزیزم ... انشالله امیرعباس نازت سر وقت صحیح و سالم به دنیا بیاری
فسقلی مامان وبابا
6 اسفند 91 12:39
سلام عزیزم مرسی ازاینکه آمدی
فسقلی مامان وبابا
6 اسفند 91 12:43
سلام عزیزم ناهید جون خوبی نی نی ما خوبه آتنا صورت هردو شما رو میبوسه
ندا‏ ‏ مامي‏ ‏ پارسا
7 اسفند 91 9:19
سلام‏ ‏ خوبي
ممنون‏ ‏ كه‏ ‏ به‏ ‏ وب‏ ‏ بسرم‏ ‏ سر‏ ‏ زدي
قدر‏ ‏ اين‏ ‏ روزا‏ ‏ رو‏ ‏ بدون‏ ‏ كه‏ ‏ بعدا‏ ‏ مثل‏ ‏ من‏ ‏ دلتنكشون‏ ‏ نشي‏ ‏
من‏ ‏ اون‏ ‏ روزا‏ ‏ ارزوم‏ ‏ بود‏ ‏ كه‏ ‏ بتونم‏ ‏ طبيعي‏ ‏ زايمان‏ ‏ كنم‏ ‏ ولي‏ ‏ نشد‏ ‏ و‏ ‏ مجبور‏ ‏ به‏ ‏ سزارين‏ ‏ شدم‏ ‏ تو‏ ‏ وبم‏ ‏ كامل‏ ‏ تو‏ ‏ضيح‏ ‏ دادم‏ ‏ ؛بعد‏ ‏ كه‏ ‏ قرار‏ ‏ شد‏ ‏ سزارين‏ ‏ بشم‏ ‏ تصميم‏ ‏ كرفتم‏ ‏ كه‏ ‏ بت‏ ‏ بيحسي‏ ‏ باشه‏ ‏ ولي‏ ‏ تو‏ ‏ اتاق‏ ‏ عمل‏ ‏ اونقدر‏ ‏ ترسيده‏ ‏ بودم‏ ‏ كه‏ ‏ كفتم‏ ‏ زودتر‏ ‏ بيهوشم‏ ‏ كنيد‏ ‏
دوست‏ ‏ داشتم‏ ‏ حالا‏ ‏ كه‏ ‏ طبيعي‏ ‏ نشد‏ ‏ كه‏ ‏ خودم‏ ‏ اولي‏ن‏ ‏ نفري‏ ‏ باشم‏ ‏ كه‏ ‏ ببينمش‏ ‏ برا‏ ‏ همين‏ نشدوست‏ ‏ داشتم‏ ‏ بيحسي‏ ‏ باشه‏ ‏ كه‏ ‏ نشد
ايشالا‏ ‏ كه‏ ‏ بسر‏ ت‏ ‏ صحيح‏ ‏ و‏ ‏ سالم‏ ‏ بياد‏ ‏ ت‏و‏ ‏ بغلت


مرسی که بهم سر زدی ممنونم.
شاه نی نی
7 اسفند 91 16:47
به سلامتی و سادی عزیزم
مرجان مامان آران
8 اسفند 91 8:52
ایشالا به سلامتی عزیزم میاد بغلت ولی کارت در اومده هاااااااااااا خودتم میگی خوابالویی اون موقع اذیت میشی من که کلا خواب ندارم