امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

برای مامانی دعا کنید

1391/11/19 12:02
نویسنده : مامان ناهید
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی؟خیلی نگرانم دیروز رفتم دکتر جواب آزمایشو که دید خیلی نگران شد.بهم گفت برم مشاوره داخلی و احتمالا باید کورتون شروع کنم به زدن.عشق مامان ترو به حق صاحب اسمت برام دعا کن.خیلی میترسم.نگران تو هم هستم.نکنه خدای نکرده برات مشکل پیش بیاد؟من هر سختی رو تحمل میکنم تا برای شما مشکل پیش نیاد.

مامانای عزیز و دوستان گلم خیلی محتاج دعاهاتون هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
19 بهمن 91 12:15
سلام عزیزم نگزان نباش انشالله که همه چیز به خیری بگذره
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 17:42
ایشالا که چیزی نیست عزیزم
شاه نی نی
21 بهمن 91 14:24
به خدا توکل کن . امیدوارم که منتهی به خیر باشه . راستی از سیسمونی رزا دیدن کنید .
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
26 بهمن 91 12:17
سلام ناهید جونم خوبی عشقم درس و دانشگاه تموم شد انشالله حالت بهتره ناهید جونم الان چند هفته هستی