امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

جریانات پلاکت مامانی

1391/11/25 12:25
نویسنده : مامان ناهید
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان.قند عسل مامانی خوبی؟فدای لگدهای کوچولو و نازت بشم مامانی.....

این پلاکت مامانی هم شده دردسر هر روز آزمایشگاه هر روز دکتر خسته شدم دیگه.هر دکتری یه چیزی میگه.رفتم پیش مشاور داخلی بهم گفت باید از مغز استخوان نمونه گیری کنی ببینیم توی سطح خون پلاکت از دست میدی یا اصلا مغز استخوان پلاکت نمیسازه.وقتی به بابایی گفتم اصلا قبول نکرد و گفت نیازی نیست.من هم کلی ترسیده بودم.داشتیم میرفتیم بیمارستان شریعتی پیش دکتر خون که بنا به دلایلی نشد و برگشتیم.

توی راه بابایی گفت بیا بریم پیش دکتر ماهری اون خیلی با تجربه است ببینیم چی میگه منم قبول کردم رفتیم دکتر بعد از دیدن آزمایشها گفت هیچ مشکلی نداری پلاکتت هم پایین نیست.ولی برای اینکه خیالت راحت بشه برو آزمایشگاه دانش آزمایش بده جوابشو برام بیار تا بهت بگم چی کار باید بکنی.من هم امروز صبح رفتم آزمایش دادم و اومدم خونه.

2شنبه هفته دیگه هم نوبت دکتر دارم ایشالا که همه چیز خوب باشه.راستی گل نازم 4 هفته دیگه وارد 9 ماه میشیم و شمارش معکوس برای دیدن گل روی شما آغاز میشه.ایشالا زودی بگذره و من شما رو صحیح و سالم بغل کنم.دعا کن گل پسرم شر این پلاکت از سرم کوتاه بشه دیگه خسته شدم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)