امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

پلاکت خون مامان

1391/11/18 0:33
نویسنده : مامان ناهید
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان امروز رفته بودم سونو دوباره گل پسرمو دیدم اما اصلا واضح نبود دکتر زیاد خوش اخلاق نبود.ولی خدا را شکر همه چیز خوب بود .دکتر از من پرسید چند هفته هستی گفتم 30 هفته و 4 روز اما دکتر گفت سونو نشون میده 31 هفته  و 1روز هستم.یعنی چنر روز اومدم جلوتر.

قبل از سونو یه آزمایش خون پلاکت دادم این پلاکت من و جواباش اعصابمو ریخته بهم.دیگه خسته شدم

آز اول 125 بود دکتر گفت پایینه دوباره آز دادم106 بود گفت خیلی نگران کنندس و باید زود سزارین بشی.دوباره از نوشت130 بودم گفت خداراشکر نرماله امروز بعد از 2هفته ازمایش دادم دوباره شده 94.از شانس بد جواب دیر آماده شد به دکتر نرسیدم بهش زنگیدم جواب نداد بعد بهش اس دادم بعد از چند دقیقه گوشیمو سایلنت کردم که از بخت بد دکتر زنگ زده بود متوجه نشدم.

خلاصه گل پسر مامان معلوم نیست آزمایشگاه تو جوابهاش اشتباه میکنه یا پلاکت مامانی اینقدر نوسان داره.جیگرم ولی از همه اینا بگزریم شما حسابی امروز شیطونی کردی ها لگد محکم میزدی زیر دست خانم دکتر که سونو میکرد.فدای قلبت که امروز دیدمش البته صداشو نذاشت گوش بدم اما دیدمش.فدات بشم گل پسر مامان ایشالا چند روز دیگه بیشتر نمونده زودی بیا که مامان چشم انتظاره.

فردا هم قراره جواب آزمایشو ببرم پیش دکتر نشون بدم تا ببینه چی کار کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
18 بهمن 91 19:46
سلام ناهید جونم انشالله که خدا امیرعباس نازتو صحیح و سالم تو بغلت بذاره تو خیلی سختی کشیدی اوایل بارداری دعا میکنم زایمان راحت داشته باشی و پسر نازت صحیح و سالم تو بغلت آرامش بگیره
شاه نی نی
22 بهمن 91 12:26
انشالله که چیزی نیست . منم دیروز رفتم سونو . 31 هفته و 3 روزمه . نی نی هامون با هم میان .