امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

اسم گل پسر

1391/9/10 14:09
نویسنده : مامان ناهید
1,730 بازدید
اشتراک گذاری

,سلام قند عسل مامان خوبی؟تو دل مامانی خوش میگذره؟جات تنگ نیست؟2شنبه رفتم دکتر برای چکاب ماهیانه  منو خوابوند روی تخت تا صدای قلب مهربونتو گوش کنه به محض اینکه دید شلوار لی پامه دعوام کرد و گفت 1هفته اینجا بستریت میکنم تا دیگه شلوار لی نپوشی.من خندیدم گفتم آخه برام تنگ نیست ببین خانم دکتر؟دکتر دعوام کرد و گفت فقط شلوار بارداری باید بپوشی .............به بابایی هم تاکید کرد که دیگه من این شلوارو نپوشم.دکتر خیلی مهربونیه و من داشتن تورو مدیون خانم دکتر هستم.چون موقع عمل قرار بود تو رو از توی رحمم در بیارن ولی خانم دکتر گفته بود من نمیزارم والان تو کوچولوی ناز مامان داری توی دلم رشد میکنی و خانم دکتر هم به اندازه من خوشحاله و تو رو خیلی دوست داره.البته من و بابایی رو هم دوست داره و میگه شما زوج خیلی خوبی هستید.دکتر به من میگفت به شوهرم گفتم بیاد شوهرتو ببینه و ازش زن دوستی رو یاد بگیره.مامان جونم و اما داستان نام تو نی نی نازززززززززز

خانواده من و بابایی وقتی فهمیدن پسری هرکس یه اسم برات گفت اما هیچ کس نمیدونه که ما اسم شمارا از قبل انتخاب کردیم.بابای بابا مهدی میگه بزارین امیر علی.امیر حسین.یا اینکه سعید.البته اسم خودشم سعید و میگه باید هم اسم من باشه.البته شوخی میکنه.خاله من میگه شوهرش توی قرآن برامون دیده بزاریم ابراهیم.برای من نظر همشون محترمه اما ما از وقتی عقد کرده بودیم چون هرجایی که دستمونو پیش حضرت عباس بلند کردیم رد نکرد تصمیم گرفتیم اسم پسرمونو بزاریم   امیر عباس.

ولی میخوام اینجا از بهترین دوستم معذرت خواهی کنم و ازش بخوام برام دعا کنه.من از طریق همین اسم مشترک یعنی امیر عباس با وبلاگش اشنا شدم.

اما اون الان امیرش پیشه صاحب اصلیش رفته و چون اسم پسر من با گل پسر اون یکی شده و ممکنه خواندن خاطرات نی نی من اونو یاد نی نی خودش بندازه از ته قلبم  از بهترین دوستم معذرت میخوام....امیدوارم خدا به زودی زود بهش یه نی نی سالم بده.از همه دوستان خوبم میخوام برای همه ی مامانا و نی نی هاشون دعا کنن.دوست منو هم یادتون نره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
10 آذر 91 23:06
سلام ناهید جونم... الهی قربونت برم وعذرت چرا... خدا برات نگهداره انشالله... خوب کاری کردی عزیز دلم اسم قشنگیه... انشالله علمدار کربلا پشت و پناهش باشه عزیز دلم... انشالله نامدار باشه . سالم و صالح باشه که هست ... مرسی از لطفت ...خیلی خجالت کشیدم
مامان فری
11 آذر 91 19:44
سلام خانومی ، مراقب گل پسرمون باش ، برای دوستتون هم دعا میکنم انشالله که زود زود صاحب یه نی نی سالم و صالح بشه
مامان مریم
12 آذر 91 7:05
سلام ناهید جون خوبی؟
اسم گل پسرت هم مبارک باشه عزیز ایشالله صحیح وسالم بیاد بغلت .
ن متوجه سوالت نشدم منظورت همین تیکری است که الان درستش کردی؟


سلام عزیزم آره منظورم همون بود بعد از اینکه برات پیغام گذاشتم رفتم پیداش کردم.
مرجان مامان آران
13 آذر 91 14:23
اسم قشنگیه ایشالا صحیح . سالم بیاذ بغلتون
ایشالا خدا نگهدارش باشه
چرا مارو لینک نکردی


ببخش عزیزم یادم رفته
شاه نی نی
15 آذر 91 17:14
سلام دوست مامان عزیز. مرسی که بهم تبریک گفتی. خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه .