امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

اغاز هفته 21

1391/9/4 21:50
نویسنده : مامان ناهید
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان.خوبی؟لگد میزنی خوش میگذره؟؟؟؟؟عشق مامان امروز ٥ماهگیت تموم شد و شدی ٥ماه و ١ روز و آغاز هفته ٢١.حدودا١٩ هفته تا پایان بارداری مونده.یعنی نصف راهو با هم پیش رفتیم عزیزم.نوبت زایمانم ٢٥ فروردینه اما من مطمئن هستم تو زودتر به دنیا میایی مثلا ١٧-١٨ فروردین آخه پسرها زودتر از تاریخ زایمان معمولا به دنیا میان.راستی ٢ شبه خوابتو میبینم دلم برای بغل گرفتنت دیگه طاقت نداره.قند عسل همیشه همینطور خوب بمون.دوستتتت دارمممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
5 آذر 91 7:06
انشالله سر وقت به دنیا بیاد عزیزم... هر وقت وقتشه زانوی خیر زمین بذاری و سالم به دنیا بیاد
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
8 آذر 91 13:47
سلام... ئاسه این قند عسل انتخاب نکردی؟؟؟
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
9 آذر 91 14:04
سلام عززم...
واسه این وروجک اسم انتخاب نکردین


salam azizam esme pesaremon ba ejazat amirabas.albate in esmo vaghti aghd karde bodim entekhab kardim.vali khob ba ejaze shoma ..
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
9 آذر 91 20:51
به سلامتی... با اجازه من چرا... انشالله حضرت عباس پشت و پناهش باشه... خیلی کار خوبی کردی... اشک تو چشام جمع شد ناهید... خدا برات نگهداره انشالله عزیز دلم