امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

غربالگری 3ماهه دوم و تعیین جنسیت نی نی

1391/8/30 0:17
نویسنده : مامان ناهید
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان سلام دماغ قشنگ سلام به اون لبای نازت سلام به دست و پاهای قشنگت...

خوبی مامانی؟امروز رفتم سونو غربالگری خدارا شکر همه چیز خیلی خوب بود بعد از 1 ماه دیدمت قند عسلم...خیلی دلم برات تنگ شده بود.ماشاالله چقدر نسبت به دفعه قبل بزرگ شده بودی قند پیاله مامان.ستون فقراتت کامل مشخص بود.حیف نتونستم فیلم بگیرم آخه زیاد کامل عکستو نشون نداد فقط 2بار نشونت داد بقیه دفعه ها همش از بالای سرت نشون میداد و شما پیدا نبودی.راستی برعکس توی دلم بودی پاهات بالا بود و سرت پایین...

و اما حالا جنسیت...........

بعد از کلی گذشتن وقت دکتر هنوز به من نگفته بود شما چی هستی تا آخر سونو که تموم شد گفت نی نی سالمه وووووو...............

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان آران
30 آبان 91 1:07
عزیزم مبارکهههههههههههههههههههههه ایشالا به سلامتی بیاد تو بغلت خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم
نسترن
30 آبان 91 1:22
سلام. مبارک باشه. منم مثل شما نی نیم هنوز به دنیا نیومده و پسر هم هست. دارم براش وبلاگ می سازم که با مشکلی مواجه می شم. شاید بتونین کمکم کنین. دوبار وبلاگ ساختم ولی هر دو بار بعد از چند روز می بینم که نمیتونم مطلب جدید ارسال کنم و با پیغام خطا روبرو می شم که نمی دونم علتش چیه؟ آیا وبلاگم مسدود می شه؟ اگه میشه میدونین چرا اینطوری می شه؟ ممنون میشم اگه کمکم کنین.
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آذر 91 0:53
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ... الهی من دورش بگردم... ای جانم ... ماشااااالله ...قند عسل داری که ...خدا برات نگهداره ... انشالله سالم به دنیا بیاریش ...تو این شبها من و تو دعاهات فراموش نکن