امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سلام جوجوی مامان

1391/8/27 20:35
نویسنده : مامان ناهید
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی؟خوبی فدای پاهای کوچولوت بشم که به دل مامانی ضربه میزنی قند عسل.

اومدم ازت معذرت خواهی کنم بابت این چند روز که این همه غصه خوردم ببخش قند عسل مامان....

خیلی شرمندت شدم .....خیلی پشیمون هستم یه روز باهات دعوا کردم ببخش مامانی رو....باشه؟2شنبه قراره برم سونوی تعیین جنسیت هورااااااااااااااا با این که میخواستم تا زایمانم صبر کنم اما الان دیگه طاغت ندارم.....

همش لحظه شماری میکنم کی میشه برم سونو روی ماهتو ببینم..

راستی سیسمونی هن تقریبا کامل شده اما هنوز نچیدم آخه زوده برای همین ایشالا بعدا عکساشو میزارم برات.....

قند مامان دوست دارممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
27 آبان 91 20:50
آفرین مامان ناهید حالا شدی یه مامانی خوب ...
مامان فندق جون
27 آبان 91 21:35
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز
شاه نی نی
28 آبان 91 13:52
خوبی مامان ناهید ؟ من هم گاهی حالت تهوع دارم . چهارشنبه هم من تعیین جنسیت دارم . امیدوارم نی نی هامون سالم و سر حال باشن .