امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هایپر استار

1391/3/23 14:01
نویسنده : مامان ناهید
524 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی مامان امروز بعد از ظهر رفتیم فروشگاهniniweblog.comمیخواستم برات دمپایی خوشگل بخرم بابایی گفت نه الان زوده ولی دل خودش طاقت نیوورد برات جوراب خرید.

اونم مثل من شدیدا دلش برای اومدنت تنگ شده.فردا نوبت دکتر دارم. باید آزمایشمو ببرم نشون بدم تا ببینه در چه حالی هستم.١شنبه هم امتحان دارم. مامانای قشنگ برام دعا کنید امتحانمو خوب بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب (مامان امیر عباس)
24 خرداد 91 14:06
سلام عزیزم .انشالله صحیح و سالم به دنیاش بیاری و لحظات شیرینی باهاش داشته باشی گلم .انشالله همیشه نامدار باشه . چند ماهه بارداری من 21 هفته است که این وروجک و تو شکمم دارم . انشالله انتحاناتتم خوب بدی و از برگت وجود این فرشته همه رو 20 بشی با اجازه لینکت میکنم شما هم اگه دوست داشتی این کارو بکن


سلام عزیزم.بابت نظر ممنون.لینکت میکنم.
هنوز باردار نیستم.ماه دیگه باردار میشم