امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

بدون عنوان

1391/7/23 21:15
نویسنده : مامان ناهید
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟همه حالتو از من میپرسن ام من نمیدونم چی بگم میگم خبر ندارم اما ایشالا که خوبه.

مامان جونم عزیز دلم چند وقته میخوام  بیام یه درد دلمو بنویسم اما پای نوشتن میرسه نمیتونم الان هم مثل همیشه نتونستم.به موضوعش اشاره میکنم،دلم برای ٢ نفر خیلی تنگ شده ٢نفر که ١سال بیشتره که ندیدمشون دلم براشون پر میکشه خدا کسی رو که این جدایی را آورد لعنت کنه.بدتر از من خواهرم داره میسوزه ام هیچی نمیگه همونطور که من چیزی نمیگم.جدایی ازشون برام سخته همش خوابشون رو میبینم.خدایا تو را به حق این روزهای قشنگت،تو را به حق فرشته های مهربونت قسم میدم به این جدایی پایان بده من دیگه طاقت ندارم شاید یه روز بیام قصه رو توی خصوصی بنویسم تا دلم آروم بشه...

دوستان گلم منو از دعای خیرتون بی نصیب نکنید..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد معین
24 مهر 91 1:53
انشالا هر چه زودتر به آرزوتون برسین از نوع نوشتنتون میشه فهمید چقدر دلتنگین, خدا خیلی مهربونه انشالا دعاتون مستجاب میشه
شاه نی نی
1 آبان 91 13:16
جنسیت نی نی منم هنوز معلوم نیست . امیدوارم که دلخواهتون باشه . هر چند که سلامتیش مهمتره