امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سلامی دوباره

1391/8/8 17:55
نویسنده : مامان ناهید
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

سلام شیطون مامان خوبی؟جات خوبه؟شمک مامانی که خیلی جلو نیومده نکنه جای شما تنگ شده باشه؟عیب نداره گل مامان تحمل کن تا ایشالا به موقع بیای توی بغلم

از اتفاقات این چند روز بگم برات....اول اینکه ٢تا خبر خوب دارم لرات ١-عقد کنون عمه جمعه این هفتس

٢-عقد کنون خاله هفته دیگه

خلاصه کلی مهمونی دعوتیم و حسابی هم خوش میگذره بهمون.

یه خبر دیگه اینکه سرویس چوب شما قند عسل هم آوردن بعدا عکسشو میزارم برات عسلی.

خیلی دوست دارم برم ببینم جنسیتت چیه اما به دلیل اینکه چند روز دیگه پیش دکترم وقت دارم نمیخوام الکی برم سونو.همه ازم میپرسن چی هستی وقتی میگم نمیدونم باورشون نمیشه..

اما خیلی ها میگن پسری اما حس خودم میگه دختری...تاببینیم کی درست میگفته چند روز باقیست.قند عسل من کار دارم دیگه باید برم فعلا بوس بوس تا بعد......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
8 آبان 91 21:19
همیشه به خوشی و مهمونی عزیزم
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
9 آبان 91 11:36
انشالله هر چی هست سالم باشه و سالم خدا تو آغوش گرمت بذاره و صالح بزرگ بشه انشالله