امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

خدارا شکر که سالمی

1391/7/17 23:03
نویسنده : مامان ناهید
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ..

خیلی خوشحالم ...

میدونی چرا؟

چون جواب غربالگری را گرفتم خدارا شکر شما صحیح و سالم هستی.

فدای نی نی نازم بشمممممممم منننن

راستی سرویس چوبتم خریدیم عسلم.البته هنوز آماده نشده تازه سفارش دادیم.تعجب نکن عشقم زود خریدیم برای اینکه بابایی دوست نداره من دلم بزرگ شده باشه بریم خرید برای همین میگه باید همه چیزو زود بخریم تا برای بعد چیزی نمونه..

دوستتتتتتت داررررمممممم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب (مامان امیر عباس)
18 مهر 91 0:32
سلام...خوبی ...خدارو شکر خیلی خوشحال شدم ... انشالله به حق 6 ماه کربلا یر وقت سالم به دنیاش بیاریش
شاه نی نی
19 مهر 91 15:59
بهت تبریک میگم . منم جواب رو گرفتم اما هنوز دکترم ندیده .
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
22 مهر 91 23:57
سلام خوبی ؟ کم پیدایی؟ البته بهتر کمتر بیای نت بهتره ... اگر هم می یای اینترنت سع من با اینترنت بی سیم نیای میگن خوب نیست...جایی هم که دکل ایرانسل هست نرو ... خیابونهایی تهران آلوده است زیاد بیرون نری بهتره ... ببخشا دوست دارم میگم بهت


سلام عزیزم تنبل شدم شدید اصلا نمیتونم بیام نت حوصله ندارم بخدا.بیرونم تا واجب نباشه نمیرم.از راهنمایی هات واقعا استفاده میکنم عزیزم خیلی هم خوشحال میشم عزیزم.
خاله ی آبنبات
2 آبان 91 22:02