امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

مسافرت مامانی

1391/7/11 18:15
نویسنده : مامان ناهید
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی چطوری شیطون بلا؟؟؟؟میدونم که خوبی....فدات بشم الهی نی نی من

این چند روز که نیومدم برات بنویسم رفته بودم مسافرت. رفتم پیش مامانی جونم خیلی خوش گذشت البته خودت اونجا بودی و شاهد همه چیز بودی. ایشالا به دنیا بیایی بازم میبرمت اونجا تا لذت ببری.راستی دانشگاهم شروع شده بچه های دانشگاه میدونن که تو توی دلمی خیلی هوامو دارن خدا خیرشون بده خیلی مراقب من هستن و احوال پرس از حال شما که خدا را شکر همه چیز خیلی خوبه. راستی جواب غربالگری چند روزه که آماده شده نبودم که برم بگیرم فردا بابایی میخواد بره بگیره. فعلا مامانی خداحافظ تا بعد دوباره زودی میام...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب (مامان امیر عباس)
11 مهر 91 21:38
به به ناهید خانم .. خوش اومدی بابا دلمون تنگیده بود واسه شما و نی نی نازت ... انشالله همیشه شاد باشی گلم ... انشالله نی نی ناز نازی هم به دنیا میاد با هم میرید پیش مامانی جونت


سلام مرسی زنب جونم.