امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سرماخوردگی مامانی

1391/7/13 12:01
نویسنده : مامان ناهید
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم قند عسل مامان و بابا....

این چند روز حال خوبی ندارم  مامانی جونم میدونی چرا؟آخه دور از جون تو مامانی سرماخورده حالم بده گلوم خیلی گرفته سرفه میکنم بدنم درد داره تازه یه عالمه کار هم دارم .امشب بله برون عمه جونیه اصلا حال ندارم برم اما باید برم. ای کاش میتونستم کمک کنم آخه مامان بزرگ دست تنهاست و من هم نمیتونم کمک کنم. اشکالی نداره بابایی باید زحمت کارا رو بکشه دیگه....راستی قند عسل وقتی داشتیم میرفتیم مسافرت برای اینکه من خسته نشم اول رفتیم قم و وقتی نزدیک قم شدیم بابایی گفت اولین مسافرت 3تایی مونه و من هم خندیدم راست میگفت ولی من اصلا حواسم نبود که من زودتر بگم.بابایی همیشه حواسش به همه چیز هست

بابایی دوست دارم بی بهانه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانا و نی نی جون
15 مهر 91 15:48
سلام مامانی برای منم دع کن زودی نین داربشیم