امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

غربالگری 3ماهه اول

1391/7/4 18:43
نویسنده : مامان ناهید
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون.. سلام عشق مامان خوبی؟از شیطنت های دیروزت معلومه که خوبی. خدا را شکر....

نی نی جونم دیروز رفته بودم برای آزمایش ٣ماهه اول ...

اول آزمایش خون دادم بعد مشاوره بعد هم سونو و اما ماجرای سونو و شما و شیطونی ها..

ساعت حدودا ١ بعد ازظهر بود که نوبت سونو شد رفتم تو دکتر یه کم نگاهت کرد اینور اونور کرد بهم گفت خانم رحمت منقبض شده برو یه چیزی بخور آروم باش بعد بیا .گفتم باشه رفتم انجام دادم و برگشتم دکتر سونو کرد گفتم رحمم خوب شده گفت آره حالا نی نی تکون نمیخوره هرچی من میخندیدم سرفه میکردم فایده نداشت شما فقط دست و پا میزدی و تکون دیگه ای نمیخوردی .فدات بشم مامانی انگشتای نازتو دیدم و شمردم انگشتای پاتم دیدم دکتر گفت ٤.٥ سانتی .خیلی کوکولویی فدات بشم فندق....

 دکتر منو با شما تنها گذاشت و گفت نصیحتش کن تا من برگردم ...کلی شعر و قصه و قرآن اما بازهم فایده نداشت که نداشت. دکتر اومد شما را دوباره دید ولی از تکون خبری نبود خلاصه بیچاره با بدبختی اندازه ها رو گرفت  وبرای جنسیت شما میگفت چون تکون نمیخوری معلوم نمیشه...البته دکتر میگفت الان برای سونو زود اومدی ولی برای آزمایش خون خیلی زمان خوبیه. من مطمئن بودم که ١٠ هفته و ٥ روز هستم اما دکترم میگفت ١٢ هفته و ٤روز هستی و من روی حرف دکتر رفتم آزمایش آخه با توجه به حرف دکتر من فقط ٢روز برای انجام آزمایش وقت داشتم.خلاصه ساعت ٤.٥ شده بود و از تکون خبری نبود دکتر من رفت و یه دکتر دیگه را فرستاد تا بیاد ببینه میتونه جنسیت شما را بگه یا نه اونم اومد هرچی تلاش کرد شما تکون نخوردی و گفت از ظواهر پیداست که نی نی ............

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.دختتتتتتتتررررررررررررررررهههههههه

البته بازهم گفت ٢-٣ هفته دیگه بیا تا کاملا مطمئن بهت جواب بدیم...

مامانی بابایی از ته دلش اونجا میخندید وقتی شما را میدید بخصوص وقتی که تکون میخوردی اینقدر ذوق میکرد که نگو.فدات بشم قند عسل من.برای من دختر پسر مهم نیست مهم اینکه سالم باشی....الان هم با بابایی میخواهیم بریم یکسری از لوازم سیسمونی که خریده بودیم رو عوض کنیم.قند عسلم مواظب خودت باش 

دوست دارم بینهاییتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شادی
4 مهر 91 18:57
سلام دوست عزیز .اومدم تا ازتون کمک بخوام. رادین جونم تو مسابقه عکس آتلیه آسمان شرکت کرده. رای گیری شروع شده . اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار برو به این آدرس http://ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 و به رادین مستعلی رای بده.باور کن خیلی وقتتو نمیگیره . پیشاپیش از لطفت ممنونم
سارا
4 مهر 91 20:44
انشاالله نی نی سلامت باشه عزیزم راستی میگم بودن پرنده تو خونه برای زن حامله اشکالی نداره؟ یه سوال دیگه دکترت تو بیمارستان خوبه؟و همه این آزمایش هارو اونجا انجام میدی؟ و هزینه مثلا یه سونوگرافی چقدر میشه؟ ببخشید ها
زینب (مامان امیر عباس)
5 مهر 91 1:01
بهههههههههههههههههههههههههههههه سلام به این مادر خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان دخمله ؟ انشالله سالم باشه ما همه جورشو دوست داریم پسر دخمل ... خیلی خوشحال شدم ... ناهیدی دعا یادت نره ها
مهدیه
6 مهر 91 6:17
سلام عزیزم به جواب سونو توی این هفته های اول اطمینان نکن. من اواخر سه ماهگی رفتم دکتر گفت احتمالا دختره! ماه ششم رفتم گفت احتمالا پسره. حالا هم هفت ماهم تموم شده اما هنوز جنسیت نی نی ام قطعی نشده! امیدوارم سالم سالم باشه! خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی!
نغمه
8 مهر 91 17:14
سلام دوست عزیزم. ان شاءالله خدا مراقب خودت و نی نی ات باشه تا صحیح و سالم به دنیا بیاد . به وبلاگ من هم سر بزن. خوشحال میشم . شاید برای هم دوستای خوبی بشیم.