امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

کله گنده مامانی

1391/7/1 21:29
نویسنده : مامان ناهید
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی خوبی؟ امروز با بابایی رفتیم پیش دکتر. جواب آزمایشو دید. همه چیز خوب بود. خدارا شکر تو را هم دیدم. مامانی فدات بشه کله ی گنده ای داشتی، ٢برابر بدنت بود و قلب پاک و مهربونت تند تند میزد. راستی بابایی هم کلی حسودیش شد که نتونست شما رو ببینه.

اما مامانی برام دعا کن، دکتر گفت ٢ هفته دیگه برم پیشش، سونو کنه منو. احتمالا نیاز دارم که رحمم رو بدوزه. خیلی ناراحتم. بخدا دیگه طاقت عمل کردن رو ندارم. میترسم. خیلی میترسم. دانشگاهم چی میشه؟ تازه جمعه عروسی هم دعوت هستیم تو شهرستان. اما دکتر گفت نرو، من میخوام برم، دارم توی خونه از تنهایی دیوونه میشم، میخوام برم. بعد از کلی التماس به دکتر، بهم گفت اگر میخواهی برو، اما عقب ماشین باید بخوابی. مامانی تروخدا با اون قلب مهربونت از خدا بخواه که من عمل نیاز نداشته باشم و بتونم صحیح و سالم برم شهرستان و بیام. برام خیلی دعا کن

از همه مامان ها میخوام برام دعا کنن.خیلی محتاج دعا هستم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
1 مهر 91 21:00
انشاالله که مشکلی پیش نمیاد عزیزم
مامان محمد معین
1 مهر 91 22:48
آرزوی سلامتی دارم براتون انشالا که مشکلی پیش نمیاد ولی خیلی مراقب باشید
زینب (مامان امیر عباس)
2 مهر 91 19:41
سلام ... ناهید به نظر من عروسی نری بهتره ... ببین ارزش داره به خاطر یه عروسی بری خدای نکرده چیزی بشه الان تو ماهای خطرناکی 3 ماه اول بارداری نرو دختر گل
مامان سمی
3 مهر 91 15:08
انشاالله که نیاز به عمل پیدا نمی کنی ولی اگرم احتیاج بود بدون به صلاح خودتو نی نی هستش.بهش فکر نکن بسپار به خدا هرچی خیروصلاحه همون بشه.منم برات دعا می کنم عزیزم تا این دوران رو به خوبی سپری کنی