امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

تصمیم برای بارداری

1391/3/21 0:42
نویسنده : مامان ناهید
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی کوچولوی من

امروز که دارم برات مینویسم تقریبا ١ماه میشه که با بابایی تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم.خیلی خوشحال هستیم

با بابایی برات اسم انتخاب کردیم.نمیدونم خدا بهم پسر میده یا دختر اما هرچی بده نعمت بزرگی بهمون داده.گفتم اگر پسر بشه اسمشو میذاریم امیر عباس و اگر دختر بشه حنانه.البته هنوز تو اسم دختر شک داریم ولی به نظر من اسم خیلی قشنگیه.هیچ کس بجز من و بابایی نمیدونه قراره بچه دار بشیم.من که لحظه شماری میکنم تا نینی خوشکلم بیاد توی دلم.بجز این وبلاگ تو یه دفترچه تمام خاطراتو برات مینویسم.

مینویسیم تا بدونی نیومده چقدر برامون عزیز هستی.دوست دارم نینی قشنگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مائده
17 خرداد 91 15:50
ايشالا كه به زودي زود خدا يه ني ني خوشدل بذاره توي دلت