امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

خریدهایی برای نی نی

1391/6/9 17:01
نویسنده : مامان ناهید
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ٤میلیمتری من خوبی؟البته حتما الان بزرگتر شدی اما دیروز سونو نگفت چند میلیمتر شدی...هرچقدر باشی برای مامانی پهلوون هستی

نازنین من ٣شنبه با بابایی رفتیم بیرون یه دور کوچولو زدیم کلی کتاب قصه و عکس حیوون های مختلف برات خریدیم تازه بابابیی برات مسواک خرید ولی عکساشو نمیزارم تا بعدا ایشالا توی سیسمونی بزارم برات قند عسل من دوست دارم یه عالمههههههههههniniweblog.com

تازه عمه جونی خواب دیده شما دختر هستی منم شدیدا تمایل به خوردن ترشی جات دارم

البته برام مهم نیست چی باشی هرچی باشی هدیه خداوند به ما هستی هرچی باشی با جون و دل ازت نگهداری میکنم تا به سلامت بزرگت کنم.

عشق منی خیلی دوست داررممممممممniniweblog.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاه نی ني
10 شهریور 91 15:29
خیلی خوش حالم كه تو هم ني ني داری.امیدوارم مشكلت زودتر حل بشه. منم يه كم بد حالم.حالت تهوع دارم و از غذاها بدم اومده. برای مادر شدن بايد يه پروسه عجیب و غریب رو طی كرد.اماشیرینه. میتونیم دوستای هم باشیم و تو این دوران به هم كمك كنیم. من لينكت میكنم.
مهتــ♥ـــاب
11 شهریور 91 16:02
سلام مامانی مبارک باشه نی نی نانازت ایشالا به سلامت بدنیا بیاد نی نی ما هم هدیه است از خدا منم مثل شما حسابی غافلگیر شدم ایشالا بتونیم از این هدیه ها بخوبی مراقبت کنیم