امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

اینم عکس لباسای نی نی

1391/6/3 12:11
نویسنده : مامان ناهید
1,670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان چطوری؟؟خیلی شیطون هستیا دیشب بعد از خوردن کلی گرمی هوس یدونه هلو کردم داشتم هلو میخوردم که یهو تو نی نی ناز و شیطون توی دلم چرخیدی البته بابایی میگه توهمه ولی من مطمینم خودت بودی نی نی جونم.

امروز هم رفتم برای نی نی خاله خدیجه لباس بخرم از یه تاپ و شرط خوشم اومد برات خریدم عکسشم میزارم برات. 

این همون شیشه پستونکه که بابا برات خریده و آقای دماغ که عمه جون برات خریده..

 

 

اینم ٥تیکه نی نی گلم

اینم تاپ شرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زینب ( مامان امیرعباس)
31 مرداد 91 16:44
سلام مامانی خوشگل ...دیگه کم کم داری براش وسایل می خری عزیزم .مبارک باشه انشالله به سلامتی ... زیاد بیرون نرو بذار ماهای اول بچه خوب جا باز کنه بعد ...


سلام عزیزم نه زیاد بیرون نمیرم.آره دیگه دارم میخرم
سارا
31 مرداد 91 17:50
مبارک باشه انشاالله به شلامتی


مرسی عزیزم
مامان محمد معین
31 مرداد 91 18:18
سلام مامانی, مبارکه لباسهای نی نی کوچولوت,چرا همش پسرانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تاپ شلوارش خیلی خوشگله


همینجوری خریدم تاپ شورت رو ازش خوشم اومد خریدم وگرنه منظور خاصی نداشتم...
جوجوجون
1 شهریور 91 14:32
سلام عزیزم. وبلاگ بسیار زیبایی داری. ان شا الله نی نی گلت سالم و سر حال بیاد تو بغلت. وسایلی که براش خریدی خیلی نازن. ان شا الله به شادی ازشون استفاده کنه.
برای منم دعا کن. من هشت ماهه منتظرم.


سلام عزیزم ایشالا به زودی زود مامان میشی
جوجوجون
1 شهریور 91 14:34
در ضمن عزیزم من بلد نیستم شما رو به جمع دوستام اضافه کنم یا لینکت کنم آخه زیاد وارد نیستم. اگه تونستی راهنماییم کن. بووووس
ماِئده
1 شهریور 91 16:13
به به چه خوشگلن اینا ولی دخترووووونه هم بخر
مامان آرسن
9 شهریور 91 16:58
مبارک باشه وسایلی که گرفتین به سلامتی برای هفت هفته خیلی زود بچه حرکت کنه منم همینطوری بودم اما دکترم گفت حرکات روده ای که با حرکت بچه اشتباه می شه من تو هفته 11 این حسو داشتم که گفت اشتباهه


آخه دیگه اون حسو تجربه نکردم.امیدوارم الکی نبوده باشه