امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

حوصلم سر رفته

1391/5/28 13:20
نویسنده : مامان ناهید
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جون من خوبی؟تو دل مامانی خوش میگذره؟من که تا میتونم دارم غذاهای خوش مزه میخورم تا شما زودی بزرگ بشی....امیدوارم بتونم مامان خوبی برات باشم..

مامان جونم امروز رفت دلم خیلی گرفته حوصلم سر رفته بیرون نمیتونم برم دوست دارم برم مهمونی امانمیشه.شاید فردا خاله من با دختر خالم و نی نیش بیان اینجا ولی بازم معلوم نیست هفته دیگه هم تهران چند روز تعطیله اما من که نمیتونم جایی برم.خیلی سخته الان 2 هفته داره میشه که من یا بیمارستان توی اتاق بودم یا خونه دلم لک زده یکم برم توی پارک بشینم اما نمیشه.مامانی هم کلی سفارش کرده که بیرون نرم توی خونه باشم..

بگذریم ....

دیروز بابایی رفت آمپول های منو بگیره برای شما نی نی ناز هم یه شیشه  پستونک خریده بعدا عکسشو میذارم حوصله عکس انداختن ندارم.

راستی 4 شنبه هم دوباره باید برم سونوگرافی تا دوباره تو نی نی نازو ببینم فدات بشم قند عسل من

چقدر الان که مینویسم حسم با قبلا فرق داره الان وقتی می نویسم نی نی نازم واقعا حس خوبی بهم دست میده...

خدایا این حس قشنگ مادر شدنو به همه اونایی که در انتظار نی نی هستن عطا کن...الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسرین
28 مرداد 91 13:40
سلام مبارک باشه
نگران نباشید انشاالله نینیتون خوب رشد میکنه و به سلامتی میاد تو آغوش مهربون مامانی و باباییش . به امید خدا


سلام مرسی که به وبم اومدی.ممنون
نایسل جون
28 مرداد 91 17:02
عزیز دلم ببخشید ناراحت شدی با دیدن عکس ها
مامان شدنتتتت هم مبارکک
خودندم عمل کردی بهتری؟؟ عزیزیممم ؟؟؟
مراقب خودت باش


سلام مرسی عزیزم.دیگه عکس بد نزار تو وبت.
مامان محمد معین
29 مرداد 91 23:55
دوست عزیز آرزوی سلامتی براتون دارم هم خودتون هم نی نیتون,امیدوارم همیشه شاد باشین
ماِئده
1 شهریور 91 16:15
خداروشکر که هم حال خودت و هم نی نیت خوبه