امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

خواب قشنگ

1391/4/16 15:30
نویسنده : مامان ناهید
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان دیشب خوابتو دیدم چقدر قشنگ بود خواب دیدم تو یه پسر ناز و تپل بودی ٢تا دختر هم داشتم ولی توی خواب اصلا یادم نمیومد چه جوری شما را به دنیا آوردم هر کس ازم میپرسید کی نی نی به دنیا میومد میگفتم نمیدونم حتما بیهوش بودم. اما توی خواب خیلی حس خوبی داشتم از اینکه شما را بغل کرده بودم.niniweblog.com

 

الان که دارم این مطلب رو مینویسم حسابی حالم گرفتس اصلا حوصله درس خوندن ندارم ١شنبه امتحان دارم اصلا بلد نیستم و اصلا هم دوست ندارم درس بخونمniniweblog.com.با این خوابی هم که دیدم ذهنم شدیدا مشغوله .بیچاره بابایی همش سر اون غر غر میکنم اونم هیچی نمیگه.niniweblog.comniniweblog.com

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان جون نی نی
16 تیر 91 17:15
سلام انشاالله که به زودی این انتظار تموم بشه و بیای و خبر بارداری تو بدی
برای منم دعا کن منم منتظر یه جوجه کوچولو هستم تا بیاد تو دلم


انشاالله تو هم به زودی خبر نی نی دار شدنتو بدی
ني ني آينده
17 تیر 91 8:39
سلام مرسي كه سرزدي انشاالله هرچه زودتر خبر مامان شدنتو به منم بدي
مائده
21 تیر 91 17:15
نگران نباش به زودي ايشالا يه مامان تپلو ميشيىىىىى