امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

1سال از داشتنت میگذرد

1392/5/1 15:12
نویسنده : مامان ناهید
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرم سلام عشق مامان که الان مثل یه فرشته ناز خوابیدی کنارم وهر لحظه ممکنه بیدار بشی و من دیگه نتونم برات بنویسم , قربونت برم  سال گذشته روز تولد امام حسن جواب تست بیبی چک مثبت شد و جواب آزمایش خون هم مثبت شد.چقدر حس قشنگی بود چقدر بابایی خوشحال شد وقتی جواب آزمایش رو آقای دکتر با لبخند داد دستش.چقدر حس خوبی بود اینکه فهمیدم یه موجود ناز توی دلم داره بزرگ میشه و چقدر سخت بود که 2روز بعد از مثب شدن آزمایش فکر کردیم شما گل پسر رو از دست دادیم .اما خدا خواست و شما توی دلم موندی حتی بعد از اون عمل .خدایا شکرت بابت همه ی نعمت هایی که بهمون دادی و شکر بابات نعمتهایی که ندادی که حتما مصلحت نبوده داشتنش.

به ماه شمسی اگر حساب کنیم شما فقط چند روز بوده که مهمون دلم شده بودی.

پسرم یادت هست..................

خدا توی این روزها اما 1سال قبل به شما که یه فرشته بودی  گفت برو کوله بار سفرتو ببند باید زمینی بشی.باید بری توی دل مامانت  9ماه مهمون دلش باشی و بعدش بشی امید زندگیشون.

خدایا شکرت فقط همین.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)