امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

من و امیرم

1392/1/26 10:52
نویسنده : مامان ناهید
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان ببخشید این چند روز وقت نداشتم بیام بنویسم.آخه نی نی جونم شبا تا صبح بیداره و صبح میخوابه و منم مجبورم صبح بخوابم.

امیر عباس روز ١٧/١/٩٢ ساعت ٩:٠١صبح در بیمارستان صارم به دنیا اومد.

دور سر ٣٦.٥

وزن ٣٢٥٠

قد٥١

دور سینه ٣٤

گروه خون AB+

دیگه از احوالات امیر عباس اینکه اینقدر کوچولو که همه لباساش براش بزرگن.توی سونوگرافی به من گفته بودن سر بچه بزرگه اما اصلا نی نی من کلش بزرگ نیست.و همونطور که دوست داشتم نی نی ماشاالله پر مو.خیلی شبیه بابا مهدی است.لانم توی بغلم شیر خورده خوابیده.امروز هم قراره ببریمش حموم.بند نافش هم شب شهادت حضرت فاطمه افتاد.دیروز ببایی میخواست ببردش هییت فاطمیون اما بابا حاجی اومد نی نی رو ببینه نشد ببردش.ایشالا به زودی میبردش.

زایمان من هم که خداراشکر بد نبود.سزارین به روش اسپاینال.توی اتاق عمل وقتی دکتر آمپول به کمرم زد یکم حالم بد شد وقتی داشتم بی حس میشدم خیلی بد بود.بعدش دیگه نفهمیدم دارن چی کار میکنن یهو دیدم بابا مهدی با دوربین اومده تو اتاق عمل داره فیلم میگیره از خوشحالی همه چیز یادم رفت آخه سر نی نی بالا بود دکتر بیهوشی افتاده بود روی قفسه سینه ام داشت فشار میداد.مرگ و جلوی چشمم دیدم  ولی به محض اینکه نی نی اومد بیرون بابا مهدی هم اومد دیگه خوشحالیم تکمیل شد.نی نی رو دیدم لپشو  چسبوند به لپم نرم و سفید بود.

توی اتاق عمل خیلی برای همه دوستانم دعا کردم ایشالا خدا حاجت همرو بده.الانم دعا میکنم براشون ایشالا خدا به همه نی نی سالم و صالح بده.

ایشالا عکسهای نی نی رو بعدا میزارم ویندوز رو عوض کردیم فتو شاپ ندارم که حجم عکسارو کم کنم.با عرض پوزش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینب مامان امیرعباس فرشته
26 فروردین 92 11:46
انشالله همیشه در کنارهم با شاذی زندگی کنید
فسقلی مامان وبابا
27 فروردین 92 12:53
سلام عزیزم خوبی خدارو شکر به سلامتی روزهای خوبی رو در کنار هم داشته باشید امیر عباس جونم رو هزارتا بوس می کنم
elham jafari
27 فروردین 92 17:49
سلام ناهید جونم مباااااااااااااااارک باشه گل پسرت خیلی نازه همین الان تو سایت دیدم از بچه ها شنیدم به دنیا اومده اما شرمنده وقت نشد بیام دیدنت دیروز دانشگاه بودم آدرس سایت و بم دادن بچه ها. گفتم یه سلامی بدم و بگم خسته نباشی با این نی نیه نازت ایشاله دانشگاه رفتن و عروسیش. راسی برا منم دعا کن وقتی به خوشگل جوگولی مگولیه خاله شیر میدی قربونت برم خداحافظ
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 0:57
عزيزمممممممممممم خدا حفظت كنه فدات شمممممممممممممممممم
سارا
3 اردیبهشت 92 15:06
مبارک باشه انشاالله به سلامتی عزیزم
نگاری
3 اردیبهشت 92 15:07
به به می بینم نی نی گولوی شما هم به دنیا اومد