امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

کمک کمک کمک

1391/11/29 14:30
نویسنده : مامان ناهید
780 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همهی دوستان گلم....

من الان 33 هفته باردارم.شدیدا در حال انتخاب نوع زایمان هستم.دکتر به خاطر پلاکت سزارین رو پیشنهاد داده.

من و شوهرم اوایل بارداری طبیعی رو انتخاب کرده بودیم و شوهرم میگفت اصلا سزارین نه.

خلاصه من به دلیل بیقراری برای دیدن نی نی دوست داشتم سزارین بشم تا زودتر نی نی رو ببینم.

الان شوهرم همین حس رو پیدا کرده و دوست داره زودتر نی نی به دنیا بیاد.

دیشب در مرد زایمان با هم حرف زدیم مزایا و معایب زایمان ها رو با هم بررسی کردیم

مامانم میگه سزارین بهتره راحتتری.و ما دیشب تصمیم گرفتیم زایمان سزارین با بیهوشی انجام بدیم

اما راستش من دلم میخواد لحظه تولد نی نی رو ببینم و بهش شیر بدم.

ولی برای طبیعی آمادگی ندارم چون  اصلا راه نرفتم و نمیتونم راه برم بچه زیر دلم قلمبه میشه.

نمیدونم باید چیکار کنم.خیلی ذهنم مشغوله.الان 3شبه تا 5 صبح بیدارم.بعد خوابم میبره.

دکتر هم بهم گفت لگنت کوچیکه.و خیلی زیاد دوست دارم نینی رو زودتر ببینم.قراره به دکتر بگیم

اگر میشه قبل از عید نی نی به دنیا بیاد.تاریخ زایمانم 25 فروردینه و تاریخ سزارینم 14 فروردین.

تروخدا بهم کمک کنید چیکار کنم.چه جوری میتونم بهترین و درستترین انتخاب رو داشته باشم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان جون نی نی
29 بهمن 91 14:45
عزیزم سزارین خوبه ولی بیهوشی کامل نگیر اپیدورال بگیر تا نی نی رو ببینی. منم این کار رو کردم خیلی هم راضیم
مامان محمد معین
29 بهمن 91 15:02
عزیزم من خودم زایمان طبیعی کردم تجربه سزارین ندارم اما زایمان طبیعی واقعا سخته
اگه لگنت کوچک باشه نمی تونی
انشالا که نی نیت سالم وسلامت بیاد پیشتون


ممنون از راهنماییت عزیزم.
مامان جون نی نی
29 بهمن 91 15:23
نه اصلا نه کمر درد دارم نه سردرد
مامان ماهان نفسی
29 بهمن 91 15:27
سلام عزیز دلم اول ازهمه انشالله صحیح وسالم نینیتو به دنیا بیاری گلم به نظر من سزارین عالیه ولی اصلا از کمر سر شدن رو قبول نکن عوارض بعدش خیلی بدمن خودم شخصا سزارین کردم ولی سری از کمر اون لحظه خیلی خوب بود که نینیمو دیدم ولی عزیزم الان هی کمر درد میگیرم رفتم دکتر هم بهم گفته به خاطر عوارض بی حسی ولی اگه بیهوشی کامل کنی عالی میشه عزیزم سزارین به نظر من خیلی بهتر از طبیعی اخه میدونم همه نظرشون با من فرق میکنه میگن طبیعی بهتره اره ولی نه الان که هر چی میخوریم هورمونی هستش حتی تخم مرغی که مصرف میکنیم اشغالیه عزیزم اون مادرای زمان قدیم بودن که اگه طبیعی هم زایمان میکردن راضی بودن ولی الان دیگه بدنامون جونی ندارن که برای طبیعی زوربزنن اونایی هم که طبیعی زایمان میکنن بعدا افتادگی رحم دارن عزیزم برو همون سزارین ولی با بیهوشی کامل رو داشته باش موفق باشی
مامان سبحان جونی
29 بهمن 91 16:35
سلام خانومی خواهر من هم ب خاطر اینکه میخواست زود زایمان کنه هفته 34 زایمان کرد ولی بچه اش یه کم کم وزن ب دنیااومد عزیزم تاحلا که صبر کردی بزار مدت بارداریت تموم بشه و بچه خودش واسه بیرون امدن اماده بشه فقط ب خاطر دوسه هفته نذار بچه ات کم وزن ب دنیا بیاد بعدش هم نوع زایمان درسته طبیعی خوبه ولی خب همه ی دوستان من پشیمون هستن چون هنوز بخیه هاشون درد میکنه و سوزش داره موقع wcرفتن هرجور خودت راحتی عزیزم ولی سزارین خیلی خوبه من که راضی هستم الان هم هیچگونه دردی در ناحیه بخیه هام ندارم حتی بعد زایمان هم هیچ استراحتی نکردم و از روز دوم به بعد همه ی کارهای خونه رو خودم انجام میدادم حتی وقتی مهمون میومد خونمون کسی کمکم نمیکرد ایشالا به سلامتی زایمان کنی عزیزمممممممممممم مواظب خودت و نی نی خوشملت باش ب شوهری مهربونت هم که میخواد زود زود نی نیشو ببینه بگو دوهفته دیگه صبر کنه
رضوان مامان رادین
29 بهمن 91 19:44
سلام عزیزم من خودم طبیعی زایمان کردم.. به هیچ کسم پیشنهاد طبیعی نمیدم.. واقعا وحشتناکهههههههههههه راستی اگه مایل بودید به منم رمز بدید
مرجان مامان آران
29 بهمن 91 19:48
سلام عزیزممممم من سزارین بود بی حسی واقعاااااااااااااا عالی بود خیلی راضی هستم به نظرم همینکارو بکنم کدوم بیمارسانی؟ راستی به منم رمز میدییییی
مــآمــآنــے
29 بهمن 91 21:55
سلام عزیزم منم خودم باردارم و هنوز تجربه ندارم که راهنماییت کنم ولی پیشنهاد میکنم بزار نی نی سال 92 به دنیا بیاد چون هرچی به موعد زایمان ندیک تر باشه رسیده تره
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
30 بهمن 91 15:07
سلام ناهید خوبی سزارین کن بهتره ... اما خواهشا عجله نکن 34 هفته خیلی زوده زیر 36 هفته خطرناکه برای بچه خدا دور که از امیرعباست اما پسر منم 34 هفته بود دیگه نکن این کارو زیر 36 فته اصلا فکرشم نکن ...
مامان پرهام
2 اسفند 91 12:55
سلام عزیزم من تو بیمارستان چمران زایمان طبیعی کردم. خیلی هم راضی بودم چون درسته خودش سخت بود ولی بعدش اونایی که سزارین کرده بودن حتی نمیتونستن نینی شونو بغل کنن و همه به من میگفتن خوش به حالت. بخیه کوچیکش هم بعد 2-3 روز خوب میشه و هیچ اثری ازش نمیمونه. درضمن الان باخیال راحت میتونم دوچرخه سواری و هرکاردیگه ای که دلم بخواد بکنم. به هرجهت نظر دکترت درمورد بدنت و همینطور وضعیت نینی از نظر اندازه خیلی مهمه. موفق باشی
فسفلی مامان وبابا
4 اسفند 91 15:20
سلام عزیزم واسه آمدن نی نی عجله نکن بذار خوب رسیده بشه بعد اگر زود سزارین بشی بچه زردیش بیشتر از یک بچه رسیده می شه ودر این صورت خودت اذیت می شی من هم سزارین شدم اما تو هفته 40 و خوشبختانه آتنا جون هم زردی نداشت مختصر بود
Memol
8 اسفند 91 22:46
به به پس گل پسرت داره میااااد... مصدق، صارم، اپیدورال...مطمئن باش انتخاب خوبیه.....من که خیلی راضی بودم... من را کاملا یادشه حتی بهش گفتم خانم دکتر همه جا از شما تعریف می کنم...بزار خودش تارخ بده...راستی پسر من اصلا زردی نداشت.5 ماه پیش من هم حال تو را داشتم الان می گم خیلی سخت گرفتم همه چیز خیلی زود می گذره...