امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سومین سالگرد عقد منو بابایی

1391/9/23 23:20
نویسنده : مامان ناهید
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی.از حالت نمیپرسم چون الان داشتم باهات حرف میزدم و میدونم که حالت خدارا شکر خوبه.امشب سومین سالگرد عقد من و بابایی بود وامسال تو نی نی ناز هم با ما بودی.امروز بابایی رو غافلگیر کردم و براش یه هلیکوپتر کنترلی خریدم خیلی خوشش اومد منم خیلی ازش خوشم میاد بابایی کلی باهاش بازی کرد.شام هم رفتیم از بیرون گرفتیم و از یه سیسمونی فروشی هم برای شما یه ست خریدم به چه خوشگلی.سرمه ای سفیده ایشالا بیای بپوشی ناز مامان بابا بشی.

Love heart 787

 

Love heart 763

 

Love heart 760

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب مامان فرشته آسمونی امیر عباس
24 آذر 91 15:47
سلام ... مبارک باشه ... انشالله سالهای طولانی در کنار هم زندگی کنید
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
26 آذر 91 1:11
سلام... چشمات روشن... ناهید واقعا ؟ دستش درد نکنه ... برات جبران میکنم دوست خوبم... دلم یه جوری شد... خدا امیرعباس تو برات نگهداره انشالله