امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

حال بد مامانی

1391/6/12 13:48
نویسنده : مامان ناهید
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من خوبی؟توی دل مامانی خوبه؟نی نی جونم شما که تا الان نی نی خوبی برای مامان بودی و منو اصلا اذیت نکردی از الان به بعد هم نی نی خوبی باش دیگه...میدونی چرا اینو میگم؟؟آخه چند روزی میشه که حالت تهوع دارم از یک سری چیزها بدم میاد و حالم بد میشه الان هم که دارم مینویسم حالم اصلا خوب نیست تروخدا حال مامانی رو خوب کن دیگه فدای تو نی نی ناز بشم منننن

مامانی خیلی دوست دارم یه عالمه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نفس طلایی
15 شهریور 91 15:44
انشالله که خوب باشی
شاه نی نی
16 شهریور 91 14:52
منم مثل تو روزهای بدی رو تجربه میکنم . اما نگران نباش هر چی بیشتر ویار داشته باشی نی نی ات بهت بهتر میچسبه . به روزم .


salam azizam merc az payamet.eshala zodtar behtar beshim
زینب مامان امیر عباس
17 شهریور 91 1:19
سلام ناهیدی خوبی عزیزم .. واسه همین میگن بهشت زیر پای مادران است دیگه واسه همین چیزاست ...منم تا 4 ماه همینطوری بودم سر صبح قبل هر چیزی یه کوچولو شربت آبلیمو بخور بهتر میشی . قرص اینا نخوری ناهید جونا بعضی دکترا میدن واسه تهوع بارداری تا میتونی نخور


salam azizam merc .na ghors ke aslan nemikhoram..merc az rahnamayit.
سارا
18 شهریور 91 11:45
سلام عزیزم،میخوام به یه جیگر کوچولو که خیلی دوسش دارم رای بدی ، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، قربونت بشم ممنون

سلام عزیزم رای دادم به ریحانه خانم.




سپیده
19 شهریور 91 1:40
سلام باید فقط به یک نفر رای بدهید. www.koodakeman91.niniweblog.com
خاله مرمر
19 شهریور 91 11:27
سلام مامان ناهید ممنون از بابت رای که به ریحانه دادید. امیدوارم بتونم جبران کنم
شاه نی نی
19 شهریور 91 18:40
مرسی از هم دردیت . پیشنهاد خوبی دادی . ممنون.
مامان سبحان جون
19 شهریور 91 20:49
سلام عزیزم وبتون خوشمله یه سری هم به ما بزنید ایشالا نی نی تون به سلامتی بیاد پیشتون