امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سلامی از ته دل به نی نی نازم

1391/3/26 16:54
نویسنده : مامان ناهید
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ناز من.دلم دیگه طاقت نداره.الان کجایی؟؟؟دوست دارم زودتر ببینمت بیا دیگه.دلم خیلی خیلی برات تنگ شده.دوستتتتت دارررم نی نی ناز مامان و بابایی.از صبح درس خوندم مامانی اصلا نمیرسم کاراموniniweblog.comبکنم اگر تو بیایی که دیگه فکر کنم به هیچ کاری نرسم.البته بابایی خیلی کمکم میکنه.niniweblog.comالان بابایی خوابه مامان بابایی اینجاست داره فیلم میبینه منم از فرصت استفاده کردم اومدم برات بنویسم.دل مامانی کم طاقت شده زود بیا دیگه.اون بالا پیش خدا هستی از خدا بخواه زودی بذاردت تو دل مامانی.

مامانای گل برای اومدن هرچه زودتر نی نی من هم دعا کنید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب (مامان امیر عباس)
27 خرداد 91 23:55
سلام خانم خانما .میاد انشالله میاد این مسافر کوچولو .من امید دارم انشالله همین روزا خبر بارداریت و بهم میدی .منم برات صلوات نذر میکنم انشالله به حق خودش حاجت روا میشی به زودی زود


مرسی عزیزم.فدات بوس