امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

عید مبعث و سالگرد ازدواج و 2ماهگی گل پسر

1392/3/17 14:58
نویسنده : مامان ناهید
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من 2ماهگیت مبارک مامانی جونممممممم

امروز به ماه قمری سالگرد عروسی من و بابایی..

گل پسر مامان امروز هر وقت نگاهت میکنم هزار بار خدارا شکر میکنم که خدا یه همچین پسر نازی به من داده.

شدیدا دلم برای بارداریم تنگ شده و اینکه شما توی دل مامانی لگد میزدی . قربونت الان خوابیدی چقدر ناز

یه عکس ناز ازت گرفتم  فدای چشمای گردت بشم مامانی

عکس قبل از 40 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان مامان آران
18 خرداد 92 21:45
اي جانممممممممم چه بامزه سالگرد ازدواجتون مبارك عزيزممم 2ماهگيتم مبارك خوشگل پسر بانمكككككككك هميشه شاد باشيد عزيزمممممممم
شاه نی نی
22 خرداد 92 18:46
هزار ماشاله رزا هم دو ماهه شده البته یه هفته پیش
مامان فتانه
23 خرداد 92 10:36
سلام....2متاهگیت مبارک پسری ناز....دوست داشتین پیش ما هم بیاین
میم مثه محیا
1 تیر 92 15:46
ای جااااان امیرعباس زودی بیا عکس جدید بذار دلمون واست تنگ شده
بابای ملیسا
3 تیر 92 13:10
سلام . ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشم اگر دلنوشته های یک پدر در مورد دخترش رو بخونید و یک یادگاری هر چند یک شاخه گل برای دخترم به یادگار بزارید . منتظر حضور سبزتون هستیم .