امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

نظرات (8)

مامانی ساره
17 فروردین 93 11:47
الهی تولدت مبارک عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم.ایشالا تولد نی نی شمه به زودی ازراه میرسه
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
17 فروردین 93 11:53
امیرعباس عزیز ! هرروز برایت رویایی باشد در دست نه دور دست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت هزاران هزار بار مبارک عزیزم . امـــیرعباس جون✬ '✧ '✬ ................ __♜_♜_♜__ تولدت..... `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} مبارک✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩ .......♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖ ``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ` `{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}
مامان مهدیار
17 فروردین 93 12:27
امیر عباس عزیز تولدت مبارک.
مامان ناهید
پاسخ
مرسی خاله مرجان جونم
مرجان مامان آران و باران
25 فروردین 93 9:24
سلام ناهید جون سال نو مبارککک تولد گل پسر عسلییی مبارک همیشه شاد باشید عزیز دلمممممممممم
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم.تولد گل پسر تو هم مبارک.
مامان آسیه
27 فروردین 93 20:23
عزیزم شما تقریبا با ماریا ی من هم سن هستید ماشاالله چه گل پسری تولدت مبارک ایشاالله تولد صدو بیست سالگیتبا اجازتون من شما رو لینک کردم
مامان مهدیار
29 فروردین 93 0:18
ناهید جان کجایی؟؟؟چقدر دیر به دیر میای؟؟؟؟؟؟؟نگرانم میکنی. خوبید؟
مامان ناهید
پاسخ
عزیزم نمیرسم با شیطونی های امیر عباس فقط به کار خونه میرسم و کارهای امیر.ایشالا نی نیت به دنیا میاد تو هم دیگه به وبلاگ نمیرسی.
مامان مهدیار
31 فروردین 93 10:34
زنان قبل از مادر شدن "پری"و بعد از مادر شدن تبدیل به "فرشته "میشوند...... فرشته ی زمینی روزت مبارک
مامان اسیه
10 اردیبهشت 93 20:31
ای جووووونم تولدت مبارک !!!