امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

دلم تنگ ه مامان جون

1393/1/9 11:42
نویسنده : مامان ناهید
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.اینروزا همش یاد بارداریم میوفتم.پارسال این موقع ها تو دلم بودی و روز شماری میکردم که بیای بیرون.خیلی خوب حس روز زایمان یادمه.یادش بخیر.عشق مامان چه زود میگذره.الان 1سال از داشتنت میگذره و من هر روز بیشتر بهت وابسته میشم.دلم برای نوزادیت تنگ شده.وقتی شبا تا صبح نمیخوابیدی و مدام دستت تو دهنت بود انگار آبنبات داشتی میخوردی.دلم براى تپلیهات تنگ شده.دلم برای لگد زدنات تنگ شده.عشق مامان اینقدر دوست دارم که نمیدونم چه کلمه ای برات بکار ببرم.چند روز دیگه وقت آتلیه داری.چند روز پیش هم رفتیم آرایشگاه مثل یه مرد نشستی و خانوم موهاتو کوتاه کرد اصلا اذیت نکردی مرد بزرگ مامان.دوست دارم عشق مامان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)