امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

بازم پست بدون عکس

1392/12/5 18:52
نویسنده : مامان ناهید
722 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان.

بخشید که خیلی دیر آپ کردم.آخه واقعا سرم شلوغه و شلوغ بود.چند روز همش مهمون داشتم و سرم بند خرید کردن بود بعدشم کار خونه.بگذریم...

ز کارای گل پسرم بگم که خیلی شیطون شده.از در و دیوار بالا میره همه چیزای روی زمین رو جمع کردم کابینت ها روفبه هم بستم بازم فایده نداره دستشو از لای در میکنه توی کابینت هرچی دم دستش باشه در میاره..کشوهارو باز میکنه محتویاتش رو خارج میکنة.در یخحال رو باز میکنه م میشینه توش.

دس دسی میکنه.لی لی حوضک میگه.با انگشت اشاره به همه چیز اشاره میکنه و میگه ای سیه(یعنی این چیه).

جدیدا هم سینه منو اینقد گاز میگیره که خون میاد.اصلا نمیدونم چیکار کنم.خلاصه اصلا یه جا بند نمیشه و همش در حال تلاش و کاوش هست.مهمونی هم که میریم من فقط دنبال پسرم باید باشم که خرابکاری نکنه.کلمات نامفهوم زیاد میگی که ما برای خودمون تعبیرش میکنیم.عاشق ماشین لباسشویی هست و وقتی صدا میدهبا صدای بلند ذوق میکنه. قول میدم  به زودی عکساشو بزارم.آخه لپ تاپمون خرابه اینترنت وصل نمیشه من با موبایل آپ میکنم نمیشه عکس گذاشت.

پسندها (1)

نظرات (5)

مائده(ني ني بوس)
10 اسفند 92 21:11
خصوصي
شاه نی نی
20 اسفند 92 11:59
هزار ماشالله به گل پسرت اونقدر خرد و داغونم که نگو. خدا رزا رو دوباره بهم داد . نمیدونین چه عذابی کشیدم.از چهار شنبه 14 اسفند این مریضی لعنتی شروع شد. دو تا بیمارستان بستری اش کردیم. رگهای دست بچم خشک شده اینقدر سرم زدن هنوزم بستریه. امشب.....
جیران بخشنده
25 اسفند 92 14:55
عزیییییز دلم
جیران بخشنده
6 فروردین 93 8:17
عیدتون مبااارک انشالله در کنار هم سال خوبی رو داشته باشید
شاه نی نی
8 فروردین 93 0:50
سال نو مبارک شما به یک جشن وبلاگی دعوت شدید لطفا تشریف بیارید .