امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سالگرد عقد

1392/9/24 18:38
نویسنده : مامان ناهید
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.فدای قد و بالات بشم من.

مامانی امسال چهارمین سالگرد عقد من و بابایی.البته دیروز بود.امسال با همه سالها فرق داشت.امسال تو گل زندگی و ثمره زندگیمون پیشمون بودی.عشقم الان چند روز سرما خوردی و بجز شیر من چیزی نمیخوری.

درم باهات کار میکنم اجازه گرفتن رو یادت بدم.هجاهای اجازه رو میگی اما هنوز دستتو مثل من نمیکنی.توی سالگرد عقدمون بابایی برام یه دسته گل ناز گرفت و من هم چون نمیرسیدم برم بیرون خرید کنم ناهار خوش مزه پختم.لازانیا خیلی خوشمزه.

الان چون با موبایل مطالبو نوشتم نمیتونم عکس بزارم.ذراستی دوستای گلم  توی فیسبوک با نام ناهید خواجه وندی هستم دوست داشتید سر بزنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان مامان آران و باران
25 آذر 92 2:03
سالگگرد عقدتون مبارک عزیزممممممممممممممممم همیشه شاد باشیدد
مرجان مامان آران و باران
25 آذر 92 2:03
خصوصی
شاه نی نی
27 آذر 92 17:42
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی از طرف رزا
جیران بخشنده
29 آذر 92 20:31
سالگرد عقدتون مبارک خاله جونم امیر عباس جونم امیدوارم زودتر خوب شی
مامان برفین
1 دی 92 14:50
سلام مامان ناهید مبارکتون باشه واستون آرزوی خوشبختی همیشگی رو از خدا میخوام